פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאום שגוי שנמסר במוקד ADSL של בזק נושא התלונה:
שרעבי מגי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ימים התקשרתי לYES על מנת להתחבר לשירות ADSL דרך חברת בזק, ביקשתי מפורשות שאני רוצה את ההתקנה אחרי השעה 17:00 ואחרי בדיקה של הנציג מול בזק נקבע לי מועד התקנה לתאריך 23/1/06 בשעה 17:00.
בתאריך הנ"ל בבוקר נבצר מאיתנו להיות בבית לכן התקשרנו בבוקר למוקד 199 של בזק על מנת לדחות בשבוע את ההתקנה, המוקדנית ענתה באדיבות וקבעה לנו מועד חדש 30/1/06 בשעה 17:00, כאשר התקשרתי שוב לבזק לאשר את ההתקנה, נאמר לי כי המתקינים עובדים בין השעות 8:00 ל-16:00 ובימי שישי יש רק תיקונים ולא התקנות לכן אם אני לא נשארת בבוקר להתקנה הם מתכוונים לבטל את ההזמנה.
בעקבות המידע הראשוני התקשרתי עם ספק שירות אחר לאינטרנט (נטוויז'ן) לחצי שנה מראש וכרגע אין הם מוכנים לבטל התחייבות זו.
אני יודעת שיש אפשרות חריגה להגיע להתקין ביום שישי אולם המנהל התקנות מתעקש לא להגיע ביום שישי בבוקר
כספי סוג הנזק :
התקנה חריגה ביום שישי בבוקר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
התלונה נבדקה תגובה:
שירות האינטרנט המהיר הותקן בתאום עם הלקוחה בזמן המתאים לה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה