פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קבוע לקו בזק כפול מהמותר בתקנות נושא התלונה:
סינגר אבי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עד מאי 2005, הייתי מנוי בזק בפס רחב לשירות אינטרנט. חשבוני חוייב מידי חודש ולא הייתי זכאי להנחה על מיועט שיחות. מאחר והתנקתי מהשירות ומאחר שאני כמעט לא מחייג בקו, הנני זכאי להפחתה של 50% באחזקת הקו. באשר קיבלתי החשבון האחרון שמתי לב כי הנני מחוייב על מחיר מלא. פניתי ל-199, והסבירו לי כי כי מאחר ואני מקבל חיוב חודשי, אינני מזוכה בהנחה המוקנית לי כחוק. תקנו את אשר דרוש תיקון אבל לא הסכימו לתת לי זיכוי והציעו לי להגיש ערעור. שאלתי מדוע אני צריך לערער על טעות שנעשתה ע"י בזק? ולא נעניתי. אני לא ביקשתי מעולם לעבור לחיוב חודשי והם לא טרחו מעולם לשנות מיוזמתם ההסדר, שכפו עלי (ואני לא בטוח כי מדובר בטעות). לדעתי ישנם רבים כמותי הסומכים על בזק וזו נוטלת כספם בניגוד לחוק.
כספי סוג הנזק :
על בזק להחזיר לי את כספי וכמו כן, לבצע תיקון יזום פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
תלונת הלקוח נמצאה מוצדקת תגובה:
נשלח זיכוי ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה