פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק כל קווי הטלפון הרשומים ע" המנוי בגין אי-תשלום עבור קו 1 מתוך 4 ששולמו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו בעלי 4 קוי טלפון ב-3 כתובות שונות, כאשר ב-1 מהן מתגוררים דיירים אשר קו הטלפון העבר על שמם, אך לא לבעלותם, בהיותם שוכרים של הנכס. כל קווי הטלפון שברשותנו משולמים בזמן ללא כל עיכוב ורק קו הטלפון שבשימושו של הדייר לא שולם. נתקבלו כנראה התראות שהדייר לא התייחס אליהן ולכן נותק קו הטלפון שנמצא ברשותו. אך בזק לא מסתפק בניתוק הקו שלא שולם עבורו, אלא שולח לנו מכתב בוטה בו הוא מודיע לנו כי אינו מסתפק בסנקציות נגד המשתמש בקו שלא שילם את המגיע ולכן נותק, אלא מאיים לנתק את כל קווי הטלפון המופיעים על שמנו ובגינם שולמו כל החשבונות במלואם. בפנייתנו אל בזק ענתה המוקדנית שאותם לא מעניין מי לא שילם ולכן הם מנתקים מיד, הם אפילו לא היו מוכנים לתת שהות של מספר ימים לצורך בדיקת הענין עם הדייר. במקים של נכסים מושכרים, מכירים כל הרשויות בבעיה שהמשכיר "אינו אשם" בהתרשלותו של השוכר ובעיריות ואצל נותני השרותים האחרים כמו חברת החשמל וחברות הגז, אינם מטילים עונש "קולקטיבי" על חובות של נכס מסויים, אלא מחייבים את המשתמש עצמו - שאינו בעל הנכס - לשלם את החוב. איפוא נשמע שמעבר לניתוק הקו שבגינו לא שולם, מעיזה בזק לאיים גם על ניתוק קויים בעתיים שולם כל המגיע להם... חברת החשמל והעיריות לא מעיזות לנתק חשמל או מים בעיקרון כל עוד מתגוררים במושכר דיירים, גם אם לא שילמו את חובם. הם מפעילים מאמצים של גבייה לגביית החוב ולא מטילים זאת על בעל הנכס.
עלבון, סוג הנזק :
לבדוק חוקיות הסנקציה, שעל פי כל הגיון אינה הוגנת ו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בזק נוהגת אך ורק לפי התקנות שנקבעו על ידי משרד התקשורת
1. לגבי קו הטלפון שנותק - בקו זה לא שולמו החשבונות במשך 3 חודשים.והקו נותק רק לאחר שנשלחו ללקוח התרעות
2. באותו יום שנותק הקו, נשלחו ללקוח התרעות על חובות גם ב - 2 קווי הטלפון הנוספים, באזהרה שנאלץ לנתק אותם אם החובות על קוים אלו לא יפרעו.
3. על פי התקנות (שנקבעו כאמור ע"י משרד התקשורת) - בזק רשאית לנתק מרשת בזק כל מנוי או כל ציוד אחר הנמצא ברשות המנוי, אם המנוי לא פרע את החשבונון והחובות שחוייב בהם בעד שירותי בזק. מקרה זה אינו מתאים ללקוח, כיוון שמכתב האזהרה שקיבל על הקווים הנוספים, היו בגיל חובות בקווים אלו.
4. הסיבה לניתוק קווי טלפון נוספים היא כי התברר כי זו דרך נהדרת להתחמק מתשלום חשבון הטלפון. ללקוח יש 3 - 4 קווים, הוא אינו משלם את חשבון הטלפון של אחד הקווים, מתוך הנחה שבמידה ובזק תנתק את הקו בעל החוב ישארו לו קווים נוספים שבהם יוכל להשתמש.
תגובה:
1. להקפיד ולשלם את חשבונות הטלפון בזמן
2. להצטרף להוראת קבע, ואז אין צורך לזכור לשלם את החשבון בזמן. הלקוח מקבל את החשבון כשבועיים לפני יום התשלום האחרון, זמן מספיק לבדיקת החשבון ומידת הצורך לערער עליו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה