המשך טיפול - פתרון תאורטי שלא מומש. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.12.2005 התקבלה במערכת, תגובתו של דובר חברת "בזק" לתלונה מספר 1940. התגובה :
"שם ותפקיד: לשכת דובר בזק :
תגובה: נבדק ונמצא כי הלקוח צודק.
תגובה: הלקוח זוכה על הסכומים שנגבו על בטעות."
להד"מ.
התגובה מלשכת הדובר אכן מעידה על רצינות בדיקת הדובר, אולם הנחיתו של הדובר נעצרה בביצוע. כנראה בגלל חוסר בתקשורת, לא היגיע ההנחיה לניהול חשבונות.
בקיצור, עד היום , לא זוכה החשנון המדובר..
אשמח מאוד להתנצל באתר זה. ( אם יוכח שטעיתי )
תודה
אבי לגמן
תלונה ראשונה: http://www.tluna.co.il/members/memberComplaint.asp?compID=1940
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|