פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פיתרון תקלה שנמשכת כבר מעל שנה נושא התלונה:
זובוק ולנטינה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' מנחם בגין 132 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של בזק בתשתית , בהתחלה הייתי מנויה על 5 מגה וחוויתי תקלות של ניתוקים נשנים וחוזרים בקוו הטלפון, לאחר פניות חוזרות ונשנות היו מורידים לי את המהירות ל 4 מגה בכדי שיהיה ניתן לבצע שימוש בתשתית לצורך גלישה. שיחות חוזרות למוקד תמיכה , הגעות של טכנאים מספר לא מבוטל של פעמים ואי איתור תקלה ואי מתן פיתרון לתקלה. הנתב שלי משולב במודם הוחלף ע" כבר שלושה פעמים, הגעה של טכנאי בפעם אחרונה בוצע ב 14/10/11 יום ו' ועדיין התקלה לא אותרה גם לאחר ביקור של טכנאי פעמיים באותו יום . ביום שבת בבוקר בשעה 07-00 אני שוב פעם ללא אינטרנט , סביבות 8 בבוקר אני יוצרת קשר עם תמיכה טכנית ובה נאמר לי שיש 2 אופציות או שאני אגלוש על מהירות עד 5 מגה או שאני לא אגלוש בכלל, עקב חוסר ברירה אני מסכימה ל 5 מגה כיוון שאני גם מבצעת חלקים נרחבים מן עבודתי באמצעות אינטרנט נותרתי ללא ברירה. כיום בבוקר אני פונה שוב פעם לתמיכה טכנית והנציג יוצר קשר עם טכנאי שהיה אצלי בביקור אחרון ב 14/10/11 התשובה הינה " הטיפול לאיתור וסידור תקלה יערך לערך יומיים לפחות ואני צריכה להיות במעקב ולפנות לתמיכה במידת הצורך". באותה שיחה הופניתי גם לשירות לקוחות בבקשה לשוחח עם דרג בכיר יותר ושבאמת סוף סוף מישהו יענה לזעקה שלי והנציגה משיבה שאין שום צורך להעביר אותי לערכאה גבוהה יותר והתשובה שלה מספקת והיא " 800 ש"ח כנס יציאה בגין אי אספקת שירות שעליו אני משלמת חודש בחודשו .
מדוע כזו התעללות ? מדוע איומים וכזו אטימות כלפי הלקוח , לא מותר כלל לציין כי בזכותינו הלקוחות חברה כמו בזק נהייתה מעצמה ועכשיו היא שמה על הלקוחות שלה איקס במקום לתת חווית שירות ולהגדיל ראש .
עגומת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על תקלות חוזרות +ניתוק ללא דמי יציאה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טיפול +זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה