פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא בצדק גם שאין לי קוו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כחודשיים התנתק הקוו של בזק מאצלי בבית ולא ידעתי מזה כיוון שהילדים שלי הם אלה שמשתמשים באינטרנט " יש לי רק אינטאנט בבית ואין לי טלפון ולא הזמנתי טלפון מלתחילה " ולא הודיעו לי על הניתוק של האינטרנט כיוון שהם גלשו על הרשת האלחוטית של השכנים וכל הזמן חשבו שזה שלהם עד שהשכן נעל את הרשת שלו ורק אז ידעתי שאין לי אינטרנט בבית אחרי בדיקה של איש מחשבים.בתקופה הזאת התחלתי לקבל חשבונות לא הגיוניים של בזק על שירות אינטרנט"כמו תמיד "+שיחות עם הידיעה שאין לי מכשיר טלפון בבית .יצרתי מיד קשר עם המוקד לברר את העניין ונמסר לי שיש לי חשבונית נוספת על סך 1800ש"ח נוספים שעוד לא נסכרה.הסברתי שאין לי אינטרנט בבית ואין לי קוו טלפון בכלל ואז אחרי בדיקה של המוקד הטכני קבעו לי טכנאי לתיקון הבעיה הגיע טכנאי בתאריך 19.10.2011 ומצא שבכלל "לפי ההסבר של הטכנאי " שהיה המרות של NGN באזור ומאז הקוו שלי עבד אצל לקוח אחר ואז זה מסביר לי איך אני מקבל חשבון של שיחות.הטכנאי יצר קשר עם המוקד שלכם והם אמרו שזה קורה אחרי המרות ואין בעייה לזכות אותי ושהם מעדכנים את הכל במחשב "מוקד שירות לקוחות+מוכד טכני" ושהם יטפלו בשאר .וביקשו מהטכנאי שיחזיר לי את הקוו לבינתיים אבל אני התעקשתי שלא אבל הטכנאי אמר שכבר סגר את הקריאה על תיקון ושכן מצא בעייה שאין לי קוו בכלל אחרי המרות וביקשתי ממנו שיבוא למחורת ויחזיר לי את הקוו בכדי שאוכל לוודא מול המוקד שאמת הפנייה שלי בטיפול.למחרת הטכנאי הגיע והחזיר לי את האינטרנט .ויצרתי קשר עם המוקדים שהפתיחו שיחזרו ולא חזרו ולתדהמתי הם מבקשים ממני לחבר טלפון לשקע ולבדוק איזה מספר עובד אצלי .הסברתי שאין לי טלפון ולא היה לי אז ביקשו שאני אביא משכנים או מכירים ואז אחרי הבדיקה אומת המספר שלי ואמרו שהכל בסדר ואין להם מה לשעות בנידון .הבן שלי התקשר ואז אמרו לו שנשלח לכם פירוט שיחות ותסמנו את השיחות שלא שייכות לכם " למרות שהסברנו שוב ושוב שאין לנו טלפון בבית " ובכל זאת התעקשו .היום קיבלתי בדואר את הפירוט שיחות ואף שיחה לא שייכת לי .מחר אני מחזיר לכם את זה בפקס.אני מבקשת שמייל זה יעבור ללשכת המנכל ושיטופל כמו שצריך .מייל שז שמור אצלי אני מעבירה אותו לעוד כמה גורמים לתלונות הציבור אם לא יטופל כראוי .
עלבון סוג הנזק :
ביטול חיובים ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
hizkiya שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה . נמסר לה טלפונית . תגובה:
טיפול וזיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה