|
|
|
|
|
|
קו טלפון-חיבור |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ג' האחרון הגיעו מהחברה והתקינו קו טלפון שנימסר כי בשעות הקרובות יופעל...
נכון להיום הקו עדיין לא פעיל..למרות שבני בזבז שעות בפנ טלפונית אליה והובטח כי התקלה טופלה....נכון להיום טרם טופל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לבטל את החיבור לאלתר. אני מעתה אסתפק בסלולרי שלי. מי צריך טלפון מהבית...פירסום שאינו מגובה בשרות מקצועיות איכות-תרומתו היא הפוכה למבוקש.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|