|
|
|
|
|
|
אי היענות לקריאת תיקון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מתקשר מחודש אוגוסט 2011 למוקד החברה כדי שיבואו לתקן את קופסת החיבורים של הטלפון שמשרת 2 בתים. למרות הבטחות שיבוא טכנאי עד כה לא בוצע התיקון ולא בא איש כדי לבדוק את התלונה. הקופסא היא פתוחה וחוטי הטלפון חשופים לגשם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יבוא הטכנאי באופן מיידי לתקן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|