פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי היענות לקריאת תיקון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתקשר מחודש אוגוסט 2011 למוקד החברה כדי שיבואו לתקן את קופסת החיבורים של הטלפון שמשרת 2 בתים. למרות הבטחות שיבוא טכנאי עד כה לא בוצע התיקון ולא בא איש כדי לבדוק את התלונה. הקופסא היא פתוחה וחוטי הטלפון חשופים לגשם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יבוא הטכנאי באופן מיידי לתקן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה