פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קו טלפון לישוב שלם נושא התלונה:
הומינר מוטי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כמעט כל חורף יש תקלות בקו של בזק בישוב עטרת לכל התושבים. נכון לרגע זה (6.11.11 שעה 08:21) אין קו מ- 3.11.11 בשעה 18:00). התשתיות לא מתוחזקות וכל חורף אנו סובלים. מצ"ב מכתב שהוצאתי הבוקר לבזק.

לכבוד חברת בזק
שרות לקוחות

הנדון: קו טלפון לתושבי הישוב עטרת

שמי מוטי הומינר מעטרת. רוב מוחלט של תושבי עטרת,לקוחות שלכם.
הותיקים בינינו לקוחות כבר עשרות שנים.
רציתי ליידע אתכם שלכל תושבי הישוב אין טלפון ואין אינטרנט מיום ה' 3.11.2011 משעה 18:00. כשהתקשרנו באותו יום בשעה 19:00 נאמר לנו שתוך 4 שעות תתוקן התקלה. מאז אין לנו קו למרות שבאו ביום שישי וניסו לתקן.
אני מעלה בפניכם בעיה שחוזרת כל תחילת חורף וגם במהלך החורף.
עם הגשם הראשון כבר בעטרת אין קו, ככל הנראה בגלל תשתיות לא מטופלות.
אני עובד באזור המרכז ותקלות כאלה לא קיימות אצלכם. תקלות כאלה בערים גדולות לא היו עוברות בשקט ואולי אפילו היו נגדכם תביעות משפטיות.
כנראה שהאזור שלנו הוא בן חורג ואתם מרשים לעצמכם לזלזל בלקוחות.
גם כשיש תקלה אישית, לעיתים יש להמתין שבוע או שמונה ימים היות ומגיעים לעטרת רק פעם בשבוע למרות שאנחנו במרחק של 40 דקות מרמלה אליה אנו שייכים.
כשמצלצלים אליכם למוקד, ממתינים זמן רב מאד ואין כל מידע איפה נמצאים בתור של ההמתנה. המעבר למוקדן בנושא תקלות הוא מסורבל ולא ברור.
בסכומו של עניין, אם אנחנו לקוחות סוג ב' נא להפחית לנו בדמי השימוש הקבועים.
בתקלות שאירעו בעבר גם בתקלות של שבוע ויותר, מעולם לא קיבלנו זיכוי על השימוש בפלפון ועל עוגמת נפש של אי שימוש באינטרנט, למרות שהבטח שיעשה כן.
בגלל השרות הגרוע נפעל אני וחברי לישוב לעזוב את בזק ולעבור לחברה שקצת יותר אכפת לה מהלקוחות.
דרך אגב, באחת מהשיחות (היו 3 כאלה) עם המוקדנית ביום ו' (4.11.11) ביקשנו שתיצור קשר עם הטכנאי בשטח ותברר תוך כמה זמן תתוקן התקלה. התשובה היתה: אין לי אפשרות ליצור איתו קשר......אני אישית לא מאמין שלא ניתן ליצור קשר עם טכנאי.
כדי לייצר שרות טוב ואמין ניתן לחזור ללקוח וליידע אותו מה מצב התקלה בייחוד בתקלה מתמשכת, אבל אצלכם זה לא קורה.
אני נאלץ לאחר אין ספור פניות במשך השנים ללא שיפור במצב, לשלוח את התלונות גם לגורמי חוץ.

אודה לטיפולכם המהיר והדחוף, מוטי הומינר

עטרת ד.נ מודיעין 71939 טל' 08-9231919 / 054-6603317

העתקים:
מזכירות הישוב עטרת
המועצה הישראלית לצרכנות
אתר תלונה באינטרנט http://www.tluna.co.il/tlunot/tluna.asp
אתר גדעון רייכר http://www.reicher.co.il
משרד התקשורת פניות הציבור http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה