פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה של חודשים בקו האינטרנט והתעלמות הבכירים מהבעיה והתחמקותם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה חודשים שיש בעיה בחיבור/תקשורת האינטרנט שבביתי. לעיתים קרובות מאד הנתב אינו מעביר את המידע למחשב. הבעיה היא כבר למעלה מחצי שנה ובזמן הזה כבר 5 נתבים הוחלפו (שאני הייתי גם צריכה לשלם עבור המשלוח שלהם!!)
היו פה מספר טכנאים - לאחר וויכוחים ממושכים את הנציגים - כי כך להם קודם כל לזרוק את האשמה על גורמים אחרים.
למרות זאת בכל פעם הטכנאים מוצאים בעיה בלוח שלהם (לא בביתי!!)
לאחרונה הטכנאי חיבר לי מודם במקום נתב, אך הבעיה עדיין קיימת.
המחשב שלי נבדק מכל כיוון, ועצם העובדה שכל פעם לאחר החלפת הנתב הבעיה מסתדרת לזמן קצר גם מצביעה על העובדה שהבעיה איננה במחשב.
ביום חמישי האחרון (3.11.11*הרמתי טלפון ודיברתי עם נציב בשם ששי שהבטיח לי שתוך שעתים יחזור אלי מנהל בכיר. אף אחד לא חזר
הרמתי טלפון אתמול (יום ראשון 6.11.11) ודיברתי שוב עם נציג ששוב הבטיח לי שנציג מיד יחזור אלי - ואף אמר ששניים מהם יושבים לידו והם מייד יחזרו אלי.
אף אחד לא חזר!! לאחר כמה שעות הרמתי טלפון פעם שלישית ודיברתי עם נציגה בשם ליז מצוות אור שהבטיחה לי חגיגית שהיא תדאג באופן אישי שנציג בכיר יחזור אלי מיד.
שוב - אף אחד לא חזר!!
היום - יום שני (7.11.11) התקשרי פעם רביעית(!) דיברתי עם בחור בשם שמואל מצוות התמיכה של באר שבא) - וגם הוא לאחר בירורים הבטיח לי שמנהל בכיר יצור איתי קשר תוך כמה דקות(!!) וגם הוא הבטיח לוודא את זה אישית איתי בטלפון חוזר שאכן מנהל בכיר דיבר איתי.
אף מנהל בכיר לא חזר אלי, וכמובן שאותו נציג גם הוא לא חזר אלי.

אני באמת חושבת שהזלזול בלקוחות הוא מעל ומעבר, זה שירות גרוע ביותר או יותר נכון חוסר שירות מוחלט, ואין ספק שהם גם יודעים שיש להם בעיה בתקשורת אבל הם מתחמקים מטיפול.
והבעיה התחילה כאשר הם כביכול סידרו באזור שלי תשתית לגלישה מהירה של 10 מגה.

אני דורשת מהם שנציג בכיר יואיל בטובו לחזור אלי ולטפל בבעיה באופן דחוף
יש גבול להתחמקות שלהם, וסליחה - גם לשקרים.
בנוסף בהחלט מגיע לי פיצוי כספי על כל התקופה בה יש בעיות בגלישה. אני משלמת אבל לא מקבלת תמורה.
כספי סוג הנזק :
שמנהל בכיר יטפל ויפתור את הבעיה באופן מיידי, התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה