אי קליטה של מודם ושירות מזעזע מנציג שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כרגע התקשרתי שוב פעם לתמיכה התכנית של בזק. כבר שבועיים שהאינטרנט לא נקלט אצלי במחשב, למרות ששלוש שנים הוא קולט אותו. נאמר לי להחליף את מיקומו של המודם למחשב שנמצא בשימוש ואז יוכלו לומר לי איפה נמצאת הבעיה. אבקש לציין שגם כאן האינטרנט לא קלט בצורה טובה.
הנציג דיבר אליי בזילזול, לא היה מוכן בשום אופן לשלוח אלינו הבייתה נציג שירות שסוף סוף יפתור את הבעיה הזאת.
לא היו לו שום פיתרונות, בושה וחרפה לחברה גדולה כמו בזק שמפרסמת את עצמה בכל הזדמנות ועושה כסף על הלקוחות שלה. כנראה שגם אתם רוצים איזשהי מחאה חברתית.
נציג שירות אמור להיות סובלני ומבין ומוכן לעזור. לא בכזה נציג נתקלתי!!!! ההפך הגדול. ישנם עוד ספקי אינטרנט, אתם לא החברה היחידה. וחבל, פספסתם לקוחות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|