|
|
|
|
|
|
פיצוי על תקלה בקו טלפון+אינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך החודשים האחרונים היו תקלות שחלקם ארוכות בקו הטלפון והאינטרנט. התקלות היו חוזרות ונשנות והטיפול בהם היה טוב.
לאחר התקלה האחרונה שהייתה פניתי לחברת בזק וביקשתי פיצוי אודות הימים בהם לא קיבלתי שירות. נאמר לי שאקבל זיכוי אודות הימים בהם לא קיבלתי שירות, שבמצטבר היה 14 ימים כאלו. בסכום של 49 ש"ח, לאחר שהערתי שסכום זה איננו כולל פיצוי על קו הטלפון ולחץ נוסף קיבלתי זיכוי על קו הטלפון לחודש מלא. לסיכומו של דבר על 14 ימים של ניתוק הטלפון באופן חוזר ונשנה קיבלתי 102 ש"ח שמתוכם 75 ש"ח על התשלום הקבוע ו25 ש"ח בלבד פיצוי. האם זה הגיוני שחברה מפצה לקוח בסכום של 2 ש"ח ליום וזאת לאחר לחץ?
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
זוכה |
פתרון: |
|
|
|