פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות חוזרת וחוסר יחס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כחודש קרתה תקלה באינטרנט שלי, החיבור משום מה התנתק.
טלפנתי לבזק, אך נמסר לי שהבעיה ידועה ותטופל בזמן הקרוב, אחרי 3 ימים, חוברתי לאינטרנט בחזרה.
כשבועיים לאחר מכן, האינטרנט היה איטי מאוד ובנוסף מתנתק ומתחבר.
התקשרתי כדי להזמין טכנאי, אחרי יומיים הטכנאי היה קצת זמן אמר שזאת בעיה של מחלקת תשתיות, אמר שהוא מעביר את זה הלאה והלך.
אחרי כמה שעות נאמר לי שהבעיה תוקנה בהצלחה. יומיים אחרי זה שוב האינטרנט איטי, מתנתק ומתחבר.. יום שישי בלילה (אפילו אין למי להתקשר), יום ראשון התקשרתי שוב הפעם קצת יותר עצבני, אמרו לי שהכל תקין ואין לי שום בעיה בקו!
יום חמישי האחרון 3/11 בלילה שוב התנתק. התקשרתי למחרת על הבוקר. ונמסר לי שהטכנאי יגיע ביום ראשון 6/11 .
הטכנאי הגיע, היה שעתייים, בדק, ואמר לי שיש קצר בקו ואני גולש כבר הרבה זמן רק על חצי מגה בעוד שיש לי חבילה של 2.5 והוא מעביר את זה למחלקת תשתיות! התחלתי להסביר לו את הסיפור אבל הוא אמר לי שהוא ידאג שיטפלו בזה באמת!
אחרי שעתיים, אני מקבל הודעה שהכל תקין. וכמובן בלילה שוב התנתק.
התקשרתי אתמול 7/11 לבזק, ואחרי זמן המתנה וניתוק אחד, העבירו אותי ביחד עם שירות לקוחות לתמיכה טכנית.
הסברתי לה הכל והיא עשתה בדיקה ואמרה שהכל תקין!!
לא ויתרתי ואמרתי לה שלא יכול להיות, והיא עשתה בדיקה אחרת ויותר ארוכה ובסוף אמרה שבאמת יש תקלה, והיא שולחת שוב טכנאי.
אני בינתיים עם אינטרנט איטי בלבד ומחר עוד פעם אפול בין הכסאות.

האינטרנט מאוד חשוב לעבודתי ונגזל ממני זמן יקר מאוד על כל הטיפול בנושא. כמובן שנעזרתי בחברים שגרים רחוק כדי לגלוש על האינטרנט - ושלא לדבר על שיחות ארוכות וזמן המתנה נצחי!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מהיר ופיצוי כספי! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה