פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איומים דרך משרד עו"ד להוצאה לפועל בגלל טעות שלהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי פתחנו אני ואישתי חנות למגזר הפיליפיני .שילמנו ממיטב כספינו את המיסים הנדרשים וההוצאות השוטפות.בתור לקוח ותיק של בזק שמחתי שיחברו את החנות בתשתית שלהם והאינטרנט.
הייתי לקוח עיסקי שלהם שנה וחצי עד וכל העת הם קיבלו את הכסף בזמן ושוטף למרות הרבה טעויות של נציגי השירות שלהם לא התלוננתי אף פעם.
בגלל בעיות פיננסיות סגרנו את החנות.ביקשתי מבזק להעביר את הקו לדירתינו השכורה החדשה.(דירת 3 חדרים) .
החנות היתה בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב.רחוב לוינסקי 108 תל אביב.ולאחר מכן בוולפסון 72 תל אביב.
ביקשנו מנציג לקוחות להעביר את הקו כי אנחנו סגרנו את החנות .
פתחו לנו הזמנה לנהגעה של טכנאי להעתקת הקו.הטכנאי קבע איתנו והגיע בשעות הצהריים להעתיק את הקו לדירתנו.בסוף יום העבודה שלו הוא החתים אותי על הטופס שהעבודה בוצעה.
ביקשתי שישלחו את החשבוניות לכתובת הדירה הזו שהשכרנו ועוד אפילו שדרגו לנו את המהירות והחבילה.
חודש ראשון החשבונית לא הגיעה.בחודש השני גם לא. התקשרתי כמה פעמים לוודא ולדעת למה הם לא שולחים חשבונית.בחודש השלישי גם לא נשלח אליי לכתובת החדשה למרות שהיא מועדכנת אצלם.
אני מקבל טלפון ממשרד עורך דין רייך שהנושא בטיפול משפטי.שאלתי למה משפטי מה עשיתי?אמקרו לא שילמת את החשבוניות.
עניתי שהחשבוניות לא הגיעו אליי בכלל.
אמרו לי שלחנו לך ואתה לא שילמת..
ככה ויכוחים ולבסוף שאלתי לאן שלחתם את החשבוניות?ענו לי ששלחו לכתובת שלנו ישנה מאוד שבעבר שהשכרנו את הדירה היה לנו קו טלפון.
עניתי ריבונו של עולםפ למה לשם?זו כתובת ישנה מאוד פעם גרנו שם .ולמה לא שלחתם לכתובת החדשה.כי הרי כתוב לכם במחשב וטכנאי של בזק היה אצלנו בדירה להעתקת הקו ונציג מכירות פתח לנו הזמנה להעתקת הקו אז מה אני אשם.
האשימו אותי שאנ י לא רוצה לש/לם למרות טעותם והם לא מודים שהם טעו שהם שלחו לי חשבוניות לכתובת ישנה שאני לא גר בה 6 שנים.ולחנות גם לא הגיעו אליי בזמנו החשבוניות והיה מעודכן אצלם הכתובת של ההורים שלי כי להורים שלי מגיע הדואר תמיד.
שאלתי למה לא שלחתם לכתובת של ההורים שלי כי עד היום החשבוניות היו מגיעים לשם למקרה שאתם לא יודעים או לא זוכרים?ענו לי זו לא עניין שלנו זוכרים או לא אתה צריך לעדכן.עניתי איך אני אעדכן שכבר עדכנתי אתכם וטכנאי הגיע אליי לכתובת החדשה והרי יש הזמנה להעתק הקו ושדרוגו.אז מה הבעיה פה?אתם טעיתם ולמה אני צריך לשלם על הטעות שלכם?ועוד טיפול משפטי?ענו לי תדבר עם משרד העורך דין רייך.התקשרתי אלינם ואמרו לי תשלח פקס עם השתלשלות העיניינים שלחתי והנה שוב טלפון עם איומים נעשה לך הוצאה לפועל .ובחורה בשם שירה ממשרד העורכי דין רייך צועקת ומדברת לא יפה ולא נותנת לענות.ומאיימת.ועכשיו מאיימים עליי בהוצאה לפועל.והם לא מוכנים להודות בטעותם.
בפקס ששלחתי כתבתי להם שאני רוצה להגיע להסדר מיוזמתי אבל אני לא מוכן לשלם להם על טיפול משפטי כי זו לא טעות שלי.אין עם מי לדבר .אני מעוניין לפנות גם לרפי גינת או לטלויזיה כי פשוט אי אפשר איתם עם בזק ומ שרד העורכי דין יש להם כסף וסוללות עורכי דין הם חזקים ורומסים את כולם .


ובדירה שהכרנו באזור.
כספי ואיומים להוצאה לפועל סוג הנזק :
לשוחח איתם שיודו בטעותם.שיבטלו את הטיפול המשפטי.ולהגיע להסדר מה שמגיע להם לא יותר. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה