פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על קו ותשתית על אף שהם לא קיימים + נציגים מזלזלים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2010 בית הורי עבר מחברת יס ובזק לחברת הוט ( תשתית אינטרנט וטלפון ) כאשר ספק האינטרנט הוא בזק בינלאומי , אימי הבחינה בנובמבר 2010 שהיא עדיין משלמת מעל למאה שקלים לבזק על תשתית וקו טלפון ויצרה איתם קשר לניתוק סופי , מסתבר שנציג בשם איתי עידכן במערכת חידוש חבילה ומאז עד היום ( נובמבר 2011 ) אימי עדיין משלמת להם מידי חודש 110 ש"ח מידי חודש , לאחר יצירת קשר עם נציגה בשם מירי נאמר לי שאין מה לעשות ( תשובה לא ראויה ) מכוון שהנציג תיעד זאת במערכת , אני טענתי שאני דורשת הוכחה כגון חתימה של אמא שלי או הקלטה של השיחה ואז הטריק הידוע של נבדוק אם קיימת האזנה , היום חזרה אליי הנציגה ואמרה באורח פלא שאין תיעוד לשיחה ושהיא מוכנה לזכות אותי על 3 חודשים , אני אמרתי שאני לא מוכנה לכך כי אימי לא קיבלה מהם שום מוצר וזה לא הגיוני שאני יסתמך על מה שנציג שמקבל עמלה על כל עיסקה שכזו כתב לפני שנה במערכת שלהם , לא נראה לי הגיוני שכך יתבצעו עיסקאות וביקשתי לדבר עם האחראית שלה , נציגה בשם סימה שדיברה אליי בחוסר חשק , זילזול וחזרה על מה שהנציגה הקודמת אמרה , כשהבהרתי לה שאני לא מקבלת את התשובה היא פשוט אמרה לי - " טוב בואי נסיים את השיחה כאן " - זה לכשעצמו הכניס אותי להלם !!! היא נציגת שירות לקוחות באיזה קטע היא מחליטה לסיים איתי את השיחה ? , נותרתי חסרת אונים , אני מרגישה שגנבו את הוריי מידי חודש .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
v תגובה:
v פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה