פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון כפיה להישארות אצלם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התקשרו אלי מ-012 שאני רוכשת דרכם שירותי אינטנרט והציעו לי להעביר את הקו טלפון שלי מבזק אליהם,הם הציעו הצעה יותר טובה שאמורה לחסוך לי כסף ואמרו שהם מטפלים בזה מול בזק. הם אכן טיפלו והשירות שאני עדיין רוכשת דרך בזק הוא תשתית אינטרנט בלבד-אבל מה,ברגע שעברתי לחברה אחרת בזק הודיעו לי שהחל מעוד כמה חודשים אני אשלם 25 ש"ח יותר.
זאת אומרת שהם בעצם השוו את המחיר למה ששילמתי קודם בכל מקרה,כדי לגרום לי לחזור אליהם...איך הם יכולים לקחת תשלום נוסף על קו שאין לי דרכם?!
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
hizkiya שם ותפקיד:
שירות של 012 מתבסס על תשתית בזק באינטרנט או תשתית של חברת הוט - עלות התשתית בבזק 25 ש"ח .
המלצה : רצוי לשאול שאלות אלו לפני שעוברים ספק .
מי שמוכר שירות או מוצר תמיד יראה את היתרונות ואת מה שנוח לו על מנת לשכנע את הלקוח . חשוב לדעת ולשאול את כל השאלות בטרם הסכמה .
תגובה:
לבקש הסברים ממי שמכר לך את השירות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה