פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות של חברת בזק לגבי תשתית אינטרנט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-22 בספטמבר 2011 שידרגתי מסלול של תשתית אינטרנט בחברת בזק בה אני מנוי כבר הרבה מאוד שנים. בשיחה עם נציג בכיר בחברה, ככל הנראה מקשרי לקוחות, הובטח לי מסלול של 10 מגה לשנה ללא התחייבות במחיר 69 ש"ח לחודש שנאמר שחור על גבי לבן. להפתעתי הרבה בחשבון שהגיע לביתי עבור חודש אוקטובר המסלול שמופיע שם הוא 99.99 ש"ח לחודש ובמחיר הזה אני כבר חוייבתי בחשבון הנ"ל. לאחר שיחות ארוכות מול נציגי חברת בזק, הם אומנם הודו שמדובר בטעות אך לטענתם המחיר שהובטח לי אינו 69 אלה 79 ש"ח לחודש.
ביקשתי מהנציגה לבדוק זאת בשיחה מתאריך ה-22 בספטמבר בה סוכם הנושא, אך קיבלתי תשובות מוזרות בסיגנון, אין מה לבדוק או אנחנו לא מקליטים את כל השיחות. בנוסף אמרו לי שכנראה אמרו לי 69 אך התכוונו שזה ללא מע"מ. לא מקובל עלי התירוצים האלה וההצגות האלה של תעריפים ללא מע"מ מה שרק נועד לבלבל את הלקוח. בכל אופן לבסוף הבטיחו לי לבדוק את השיחה, אך כמובן אף אחד לא חזר אלי. נמאס להיתקשר אליהם כל פעם, "לבלות" פרקי זמן ארוכים על הקו בממתינות ולקבל תשובות שהם לא לעניין. אם אני לא אקבל את המסלול שהובטח לי אאלץ לסגור את המנוי עם כל הצער שבדבר. חבל שזה אופן ההתנהלות בחברת בזק, שמבטיחים משהו אחד ובפועל מחייבים במחיר הרבה יותר גבוה.
גם בזבוז זמן ועצבים. סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה