פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מושבתים מהטלפון והאינטרנט במשך כשבוע ועדיין התקלה קיימת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כשבוע הטלפון והאינטרנט של בזק אינם מראים סימני חיים.
אין קו, כיוצא מכך אין אינטרנט. בפנייתי הראשונה לבזק בנושא זה נמסר כי יגיע טכנאי עוד יומיים מיום פנייתי, סיכמתי עם הנציג שהוא יכול להגיע רק אחרי השעה 17:00 מאחר ולפני שעה זו אין בגיר בבית. הטכנאי התקשר אליי ביום שתואם בסביבות השעה 15:00, אמרתי לו שאין בגיר בבית ושתאמתי הגעה בהתאם עם נציג השירות הטלפוני. הטכנאי אמר שינסה לבדוק מה ניתן לעשות מהארון של בזק מתחת לבניין ללא צורך להגיע לדירה עצמה. לאחר כשעה וחצי התקשר ואמר כי חושב שפתר את התקלה. הגעתי הביתה התקלה לא טופלה - כלומר עדיין אין קו טלפון ולא אינטרנט. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות הסברתי להם את המצב ולאחר ויכוחים רבים סיכמנו שיגיע טכנאי ביום שלמחרת, אכן הגיע טכנאי בדק את המודם של בזק ומצא כי תקול, החליף אותו ואמר כי יכול להיות שיש בעיה עם כרטיס רשת כלשהו של בזק אך המרכזייה של בזק לא עובדת עכשיו, אך לדעתו פתר את התקלה. לאחר כשעה התקלה חזרה שוב אין קו טלפון ולא אינטרנט יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות של בזק, הסברתי להם שוב את המצב והנציג טען שיכול להגיע טכנאי רק עוד יומיים/שלושה.
ממש חוצפה מצד בזק להשבית לקוח במשך כשבוע ויותר (עדיין לא נפתרה התקלה).
מצפה לתיקון מיידי של התקלה ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה.
תיקון מיידי של התקלה ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
DANNI שם ותפקיד:
לא מצויין מספר הטלפון או כתובת המגורים ולכן לא ניתן לבדוק את הטענה . תגובה:
למלא את הפרטים החשובים לצורך בדיקה ומתן מענה יעיל וטוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה