מושבתים מהטלפון והאינטרנט במשך כשבוע ועדיין התקלה קיימת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך כשבוע הטלפון והאינטרנט של בזק אינם מראים סימני חיים.
אין קו, כיוצא מכך אין אינטרנט. בפנייתי הראשונה לבזק בנושא זה נמסר כי יגיע טכנאי עוד יומיים מיום פנייתי, סיכמתי עם הנציג שהוא יכול להגיע רק אחרי השעה 17:00 מאחר ולפני שעה זו אין בגיר בבית. הטכנאי התקשר אליי ביום שתואם בסביבות השעה 15:00, אמרתי לו שאין בגיר בבית ושתאמתי הגעה בהתאם עם נציג השירות הטלפוני. הטכנאי אמר שינסה לבדוק מה ניתן לעשות מהארון של בזק מתחת לבניין ללא צורך להגיע לדירה עצמה. לאחר כשעה וחצי התקשר ואמר כי חושב שפתר את התקלה. הגעתי הביתה התקלה לא טופלה - כלומר עדיין אין קו טלפון ולא אינטרנט. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות הסברתי להם את המצב ולאחר ויכוחים רבים סיכמנו שיגיע טכנאי ביום שלמחרת, אכן הגיע טכנאי בדק את המודם של בזק ומצא כי תקול, החליף אותו ואמר כי יכול להיות שיש בעיה עם כרטיס רשת כלשהו של בזק אך המרכזייה של בזק לא עובדת עכשיו, אך לדעתו פתר את התקלה. לאחר כשעה התקלה חזרה שוב אין קו טלפון ולא אינטרנט יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות של בזק, הסברתי להם שוב את המצב והנציג טען שיכול להגיע טכנאי רק עוד יומיים/שלושה.
ממש חוצפה מצד בזק להשבית לקוח במשך כשבוע ויותר (עדיין לא נפתרה התקלה).
מצפה לתיקון מיידי של התקלה ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה.
|
תיקון מיידי של התקלה ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|