פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
שפירא יהודה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
שמריהו לוין 11 ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
אחרי 3 שנים של אינטרנט עם חברת בזק עברתי דירה ורציתי להתנתק מהם.
ביקשו שאחזיר את הראוטר שהם נתנו לי.
כגעתי לבזק סטור ב"ש עם הראוטר היחיד שקיבלתי מהם התחיל הפיאסקו ...
בתחילה הפקיד לא היה מוכן לקבל את הראוטר בטענה שזה לא הראוטר שאני קיבלתי מהם... כשהסברתי לו שאין לי ראוטר אחר הוא לא היה מוכן לשמוע או לעזור (ציטוט - "זה לא בעיה שלי וזה לא התפקיד שלי..."). שאלתי את מי אני יכול לבקש עזרה בנושא והוא אמר שצריך להתקשר לשירות לקוחות בזק 199 ולסגור איתם את הנושא - הוא לא היה מוכן לעזור לי ולבדוק את העניין מולם. אני צריך להתחיל לרדוף אחרי השירות שלהם כשאני לא יודע בכלל למי צריך לפנות שם כדי לברר את העניין?!?! אני לא רציתי לזוז מהמקום עד שאני סוגר את הנושא הזה אז התקשרתי מהמקום ונאלצתי לחכות על הקו עד שמישהו יתפנה לעזור לי ... אחרי זמן ממושך מישהו ענה לי ואחרי בירור קצר גם למוקד הטלפוני לא הייתה תשובה - אמרו שאני צריך להחזיר ראוטר אחר - ושוב אחרי שניסיתי להסביר שאין ברשותי שום ראוטר אחר המוקדן אמר שאין לו מה לעשות ושאני צריך לדבר עם המנהל של המקום... ובחזרה אל הפקיד "האדיב" בבזק סטור שלא היה מוכן לנסות אפילו לפתור לנו את הבעיה... כמובן שלא היה מנהל בבזק סטור ואין למי לפנות... וכמובן שאם לא מחזירים את הראוטר בזמן אז בזק גובים תשלום...
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה בסך הכל להחזיר את הראוטר היחדי שקיבלתי מהם וזהו ! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
אושר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה