פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך חודש 05/11, יצר איתי קשר נציג של יס וקבענו פגישה בביתי.
במהלך הפגישה ,סגרנו תוכנית הצטרפות משולבת ליס ובזק:
ליס- 229 ש"ח, התחייבות שנה.
לבזק- 35 ש"ח מסלול קו מוזל+10 ש"ח על תעריף מיוחד וכן אנטרנט מהיר 10 מגה,כאשר חצי שנה ראשונה חינם עד 29/05/11 וחצי שנה שניה עד 29/05/12 ב- 100 שח"לחודש,זה הכל.
הגיע אלי טכנאי של בזק ב-29/05/11 והתקין את הקו של בזק כולל אנטרנט.
שתי בעיות שנתקלתי:
א.
כנראה הוא עשה עבודה לא "משהו" ולא הצלחתי לקבל 10 מגה ,אלא הרבה פחות.
אציין שני דברים:
1.מול בזק לא חתמתי דבר.
2.הצפיה ביס מושפעת ממהירות האנטרנט של בזק (כאשר מהירות הגלישה נמוכה מ-2.5 מגה, לא ניתן לצפות בערוצים ששילמתי עליהם ביס).
התקשרתי לבזק מספר פעמים ושלחו מאז 3/4 טכנאים וכל פעם, הבעיה חזרה, עד שבמהלך חודש 08/11 לערך פתרו את הבעיה.
פניתי לשירות של בזק ב-08/08/11 ,שהבטיחו באישור מנהל לזכות אותי על החודשים הללו ,שבהם לא קיבלתי ,לא מהירות גלישה כפי שאני משלם וכן לא הצלחתי לראות ערוצים ששילמתי עליהם ביס.
מאחר וזיכוי לא בוצע, התקשרתי שוב לשירות,שמה נאמר לי :"נכון שאושר הזיכוי, אבל זה נעצר, מאחר ועל חודשים אלו לא שילמת".הסברתי להם שמדובר אומנם ב-6 חודשי חינם, אך אני משלם עבור 6 החודשים הבאים וזה גזל ממני כחודשיים גלישה ,שאני משלם עליהם מ-29/11/11. הנושא לא עזר ועד היום לא קיבלתי זיכוי כלשהו ולא הארכת חודשי החינם.

ב.
בחיוב החודשי שאני מקבל, רשום בחשבונית לגבי האנטרנט, שאכן יש התחייבות לשנה, עבור 10 מגה, אבל מופיע גם סעיף שעבור רשת ביתית/נתב ,קיימת התחייבות ל-24 חודשים עד 06/06/2013 ואם ארצה לצאת לפני 24 חודשים ,אאלץ לשלם קנס יציאה.
על סעיף זה, לא נאמר לי דבר ומעולם לא חתמתי על דבר כזה. מבדיקה באתר ראיתי שאני לא היחידי שמתלונן על כך.
התקשרתי לשירות וביקשתי שישלחו לי את הניירת עליה אני חתום ועד היום ,למרות שחשבוניות נשלחות אלי, את הניירת הנל' עד היום לא קיבלתי.

אבקש את עזרתכם מול הרמאות של בזק לגבי שתי הבעיות.
מאחר ואנו בימים של מהפיכה וצדק חברתי ,במידה ולא אקבל תגובה הולמת- אדע להשתמש בכל הדרכים האפשריות שממקנות לי כצרכן נפגע, כולל פרסום ברשתות החברתיות,פניה לדרגים הגבוהים וכו'.


תודה ,
מעצרי דן ורועי .
מס' לקוח:10631700/1.
בזבוז זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :
1.זיכוי ופיצוי עבור החודשים בהם לא קיבלתי אנטנרנט 10 מגה מבזק ולא הצלחתי לצפות בשירותים עליהם שילמתי ביס, ושוב באשמת בזק. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה