פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה לפיצויי בגין שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לפנות אליכם בגין תביעה לפיצויי בגין שרות לקוי והכל כפי שיפורט להלן :

1. הננו מנויים בבזק בשני קוי טלפון .

2. בתאריך 10 לנובמבר 2011 ניסינו להתקשר למשרדינו ולהפתעתנו הגענו לקול לא מוכר שהזדהה לבסוף כבעל חנות בסמיכות למקום העסק שלנו (זאת לאחר כמה מאמצים באיתור הבעיה כשאנו חוששים שמישהו חדר לעסק שלנו) לאחר שגיליתי תקלה בטלפון של משרדינו פניתי לשרות לקוחות.

3. התקשרתי לשירות בסביבות השעה 12:30 באותו יום המצוין לעיל, במענה לסיפור שהצגתי ענו בשרות כי ידוע להם על תקלה באזור העסק שלנו וכנראה הקווים הוחלפו.

4. שרות הלקוחות הציעה שיעביר את השיחות במענה של עקוב אחרי לסלולארי של אשתי מנהלת החברה. ואת התקלה יאתרו ויתקנו עד יום ראשון.

5. איני יודע אם השיחה עברה לטלפון שלה וזאת משום ששום שיחה לא הגיע אל הטלפון הסלולארי ואנו נותרנו ללא שרות ראוי ללקוחותינו. מה עוד שלא ניתן לתת שרות ראוי הרחק ממקום המחשב והמשרד.

6. זאת ועוד, ביום ראשון שמתי לב שהשיחות שהיו אמורות להיות מנותבות ב"שיחה חונה" ועוברות מקו לקו לא מגיעות אלינו וכן התא קולי לא תיפקד כראוי.
7. מכיון ששרות הלקוחות כבר לא עבד חזרתי למחרת, בתאריך 14.11.2011 בשעות אחה"צ לשרות הלקוחות ונציג בשם אבי ענה לי.

8. אבי משרות הלקוחות הסביר שהתקלה תוקנה ואין לי על מה להלין. למרות שעדיין התא קולי לא תפקד כראוי.

9. ביקשתי פיצוי על השרות הלקוי והפסד ימי עבודה (יום חמישי, שישי והפסדי לקוחות שלא השאירו פרטים ביום ראשון ושני)

10. מבדיקתם עלה כי אכן אירעה תקלה בקו ואני דורש כי על שרות לקוי – ראוי לתת פיצוי.

11. לאור האמור מתוכן ההתקשרות בינינו עולה כי לא עמדו בבזק במתן השרות עליו התחייבו, גרמו לנו גם נזק ישיר וגם נזק עקיף. החיובים אותם הם גובים הינם לשרות ראוי שלא ניתן במקרה זה.

12. לאור כל המקובץ לעיל אנו דורשים להשיב לנו חזרה את הסך שנגבה עבור התכניות שלא סופקו כראוי, כמו"כ לשלם עבור עגמת נפש והפסדי לקוחות סכום משוקלל בסך של 1,500 ₪. ובזאת אין כדי למצות את כל התביעות וההליכים השמורים לזכותנו לתבוע את המגיע לנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה