פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לשלוח טכנאי בזק להתקנת נקודת אינטרנט מכיוון שניחשתי את קו הטלפון שלי לנטויז׳ן נושא התלונה:
ניסן איל נריה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני למחות על דרך הטיפול של בזק בעת מעבר דירה.
אתמול בערב בוצע טלפונית העברת הקו מדירה לדירה כולל האינטרנט. מאחר ואני לקוח של נטויז׳ן 013 אני אמור לקבל שרותי תשתית מבזק. התקשרתי לבקש שיתקינו לי נקודת אינטרנט נוספת בעלות של 99 ₪.
הנציג הודיע לי שמאחר וההזמנה עדיין ״לא נסגרה״ בבזק אני חייב להמתין 24 שעות כדי להזמין את השרות. 
ביקשתי לדבר עם מנהל. הוא ענה לי לאחר המתנה של עשר דקות.
הוא אמר לי שמאחר ואני לקוח של נטויז׳ן הוא לא חייב לתת לי את השרות הזה. הוא ביקש שאפנה לחברת נטויז׳ן. 
כשחזרתי לביתי בערב גיליתי שניתקו לי את הקו לגמרי.
התקשרתי לבזק וענתה לי נציגה טכנית שהקו מנותק. היא העבירה אותי לשרות לקוחות.
עכשיו אני ממתין כבר חצי שעה על הקו ועדיין לא ענו לי.
נראה לי שלקוחות שניידו את הקו שלהם מבזק לחברה אחרת עוברים מסלול של ״טרטור נקמה״. חייבים להוציא תשתיות מבזק לטובת חברות אחרות. חייבים לחוקק חוק שספקית קו הטלפון והאינטרנט חייבת להיות אותה חברה שמחזיקה בתשתיות. ולחלק את התשתיות שווה בשווה בין כל ספקיות התקשורת בישראל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יש לפתוח את קו התשתית של בזק כדי שאוכל לדבר מהקו הביתי שלי ולשלוח לי טכנאי להתקנת החיבור של הפקס וקו הטלפון והאינטרנט כדי שאוכל להתחבר מביתי החדש פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה