תקלה בקו הטלפון ומזה שבועיים בזק שמה עלי קצוץ |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר שבועיים של המתנות ארוכות ומתישות בציפיה שמישהו ב-166 ייטרח לענות לי, ולאחר מספר פניות שנעשו ישירות למוקד 166 דרך אתר האינטרנט שלהם, אני פונה אליכם בבקשה לעזרה.
קו הטלפון בבית שלי תקול. מזה שבועיים ימים בזק לא טורחים לחזור אלי, קל וחומר לענות לי. אבל כסף הם גובים בזמן ובמועד. ושירות תמורת הכסף אינני מקבל.
כל שאני רוצה הוא שמישהו בכיר במוקד התמיכה הטכנית של בזק יחזור אלי ויפתור לי את הבעיה. רק שידברו איתי. זה הכל. אני מבקש יותר מדי?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון הקו מיידית ופיצוי על שבועיים של התעלמות מפניותיי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|