פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלושה שבועות ללא קו טלפון - קשישים עם לחצן מצוקה - ממש סכנת נפשות! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
החל מהתשיעי לודש נובמבר 2011 החלה תקלה בקו הטלפון של בזק ומאז ועד היום, השלושים לחודש נובמבר 2011 (21 יום!!) התקלה לא תוקנה למרות בקשות חוזרות ונשנות מצידנו כלפי החברה. הבעיה היא שהקופסא של בזק נמצאת בשטח פרטי של אדם ובזק לא יכולים לגשת בחופשיות, אז הטכנאי מגיע פעם נכנס לשטח ומגיע לקופסא ופעם לא נכנס אז הוא עוזב את המקום מבלי לטפל בתקלה!! מדובר בקו של זוג קשישים אשר מחובר ללחצן מצוקה והדבר מהווה סכנת נפשות אדירה ומצריך מאיתנו השגחה סביב השעון שמא חלילה יקרה להם משהו. עכשיו הם ביקשו מאיתנו להמתין עד יום ראשון! כלומר עוד חמישה ימים ללא קו טלפון! זה ממש לא הגיוני מעליב ואנחנו מרגישים חסרי אונים כי בשירות הלקוחות מנפנפים ומתחצפים אלינו כאילו אנחנו אחרוני הפושעים ולא לקוחות נאמנים!!!!
סיכון חיים - זלזול - נזק ממוני סוג הנזק :
תיקון התקלה + פיצוי בגין עוגמת הנפש + אי חיוב מינימאלי עבור חודש נובמבר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה