פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מחיר גבוה מעבר למה שסוכם - על המשך תוכנית סטודנטים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שנה שלמה אני ושותפתי היינו רשומות בבזק לקבלת שירותי אינטרנט. שילמנו על תשתית מחיר סמלי כחלק מחבילת סטודנטים, כשהתקשרתי להעביר את החשבון על שמי, ביררתי שפרטי החבילה והמחירים נשמרים אך החברה חייבה אותי פי 5 למשך שני חודשים!!! (כמובן שזה סכום עצום לסטודנטית, סכום שאני יכולה להשתמש באינטרנט למספר חודשים).
התקשרתי וביליתי 3 שעות שיחה (במהלך יום העבודה, בהן העבירו אותי ממוקדנית אחת לאחרת) שהן לא הגיעו לתובנות ולסיכום או עזרה מצידם, לא חזרו אליי אחרי יומיים כפי שהבטיחו והתקשרתי לבטל את החשבון. כשהתקשרתי לבטל ניסו להציע אפשרויות אחרות, וכבר לא רציתי.
עוגמת נפש+עבודה סוג הנזק :
החזר מלא של התשלום על שני החודשים האחרונים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה