פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות כספית ועברת תיק לעורך דין ללא הודעה על כך נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!!! לפני כחודש וחצי קיבלתי שיחה טלפונית מעורך דין סלטה לגבי חוב בסכום של 204 ש"ח בחברת בזק.לא היה ידוע לי על כך.נאמר לי עם לא אשלם אז מעבירים את התיק להוצאת לפועל עם כנס בסכום 1500 ש"ח.הסברתי לה שאף אחד מחברת בזק במשך השנה לא יצר איתי קשר לגבי החוב הזה (לא דרך טלפון,לא דרך דואר).אני זמינה בטלפון 24 שעות ביממה.,לאחר שיחתנו ביקשתי לשלוח מסטלה את פירוט שיחות וחשבוניות דרך פקס,ישר קיבלתי תשובה שפקס שלהם לא עובד וזה ייקח כמה ימים.במשך החודש היא לא חזרה אליי.בתאריך 29.11.2011 התקשרה אליי עורך דין בשם אילנית שבסופו של דבר שלחה לי חשבוניות-ללא פירוט שיחות ו גם על התחייבויות 5.10 ₪ לא כולל מע"ם בכל חודש.בתאריך 01.12.2011 תקשרתי לבזק,למחלקת פיננסים,בפנייתי לנציגת בזק בשם אלינור ביקשתי להסביר על חוב שמדובר,(בסוף שנת2010 קיבלתי מטיב טעם 3 הטבות עם שיחות חינמיות לחו"ל ללא התחייבויות וללא הצטרפות לתוכנית שגם היה סוכם על זה עם נציגת של בזק).לאחר שעתיים של ניסיון בירורים מדוע חייבו אותי לשיחות האלו וחיברו אותי לחבילת חצי שעה ראש השנה עם דמי מנוי,שאפילו לא ביקשתי.התברר שכן היו לי הטבות המטיב טעם ולא מובן מדוע חייבו אותי.
נציגה בשם אלינור לא הצליחה לתת לי תשובה חד משמעית,ואמרה שתיברר לגבי הנושא הזה עם מנהל שלה ותחזור אליי בעוד כמה שעות עם תשובה מדויקת.במשך שבוע ימים היא לא חזרה אליי. התקשרתי שוב ב06.12.2011 לבזק ונאמר לי ע"י נציגה אחרת שאלינור עסוקה עכשיו ותחזור בין 17:00 עד 18:00.בשעה 17:19 חזר אליי נציג בשם דוד ואמר שרשום אצלו בפנייה שביקשתי לדבר עם נציג דובר רוסית.למרות שאין לי בעיה לדבר בעברית.לא מובן לי מדוע הלקוח חייב לשלם על שיחות חינמיות מהטבות ולסבול מחוסר תקשורת,בזבוז זמן,אנרגיה ושיחות רבות בטלפון???? אין לי כבר אמינות מינימאלית בשירות,ברשימות שלהם ובחברת זאת.אני פונה לכל הגורמים התקשורתיים והציבוריים לקבלת סעד לפנייתי,כי עדיף לי לשלם את הכסף בתור אמא חד הורית לילד שלי במקום לזרוק אותם לאוויר.
בברכה קורנץי יוליה

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל( לא קשור לבזק) תגובה:
לקוחה הופנתה לגורם המתאים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה