פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מושבתים משירותי הטלפוניה והאינטרנט למעלה מחודש ללא קבלת מענה הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כחודש הטלפון והאינטרנט של בזק אינם מראים סימני חיים.
אין קו, כיוצא מכך אין אינטרנט. בפנייתי הראשונה לבזק (באמצע נובמבר) בנושא זה נמסר כי יגיע טכנאי עוד יומיים מיום פנייתי, סיכמתי עם הנציג שהוא יכול להגיע רק אחרי השעה 17:00 מאחר ולפני שעה זו אין בגיר בבית. הטכנאי התקשר אליי ביום שתואם בסביבות השעה 15:00, אמרתי לו שאין בגיר בבית ושתאמתי הגעה בהתאם עם נציג השירות הטלפוני. הטכנאי אמר שינסה לבדוק מה ניתן לעשות מהארון של בזק מתחת לבניין ללא צורך להגיע לדירה עצמה. לאחר כשעה וחצי התקשר ואמר כי חושב שפתר את התקלה. הגעתי הביתה התקלה לא טופלה - כלומר עדיין אין קו טלפון ולא אינטרנט. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות הסברתי להם את המצב ולאחר ויכוחים רבים סיכמנו שיגיע טכנאי ביום שלמחרת, אכן הגיע טכנאי בדק את המודם של בזק ומצא כי תקול, החליף אותו ואמר כי יכול להיות שיש בעיה עם כרטיס רשת כלשהו של בזק אך המרכזייה של בזק לא עובדת עכשיו, אך לדעתו פתר את התקלה. לאחר כשעה התקלה חזרה שוב אין קו טלפון ולא אינטרנט יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות של בזק, הסברתי להם שוב את המצב והנציג טען שיכול להגיע טכנאי רק עוד יומיים/שלושה.
אכן כך היה וכעבור כמה ימים הגיע טכנאי, הטכנאי היה בבית במשך דקות ספורות סידר זמנית את התקלה ומיהר לעזוב.
התקלה כמובן חזרה על עצמה, ושוב אני מוצא את עצמי בסבב טלפונים עם שירות הלקוחות והשירות הטכני של בזק, שעות על גבי שעות ממתין, מעבירים אותי מנציג לנציג ללא מענה הולם (דהיינו פתרון לבעיה) הנציגים שוב טוענים כי יש צורך להזמין טכנאי והוא יוכל להגיע רק בעוד כמה ימים למרות המקרה המתמשך והחריג.
שוב הגיע טכנאי השירותים חזרו לכמה שעות.
מאז השירותים (טלפון ואינטרנט) חוזרים ומתנתקים וכך שוב.
ממש חוצפה מצד בזק להשבית לקוח למעלה מחודש ויותר (עדיין לא נפתרה התקלה).
בזבזתי המון שעות, כסף על השיחות ועל היציאות באמצע יום העבודה ע"מ לחכות לטכנאי ועצבים בניסיון לפתור את התקלות.
ממש בושה מצד חברה גדולה כמו בזק שטוענת שאצלה איכות השירות והקו במקום ראשון.
מצפה לתיקון מיידי של התקלה ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה !!!
כספי סוג הנזק :
מצפה לתיקון מיידי של התקלה ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה !!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
הסבר +זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה