|
|
|
|
|
|
הסדר קיכל- זיכוי ואז חיוב |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחשבונית אוגוסט קיבלתי זיכוי על סך 37.50ש"ח ללא מע"מ בעקבות הסדר קיכל
בחשבונית נובמבר קיבלתי חיוב על סך 37.50 ש"ח ללא מע"מ
ב- 29/11 התקשרתי לבזק במענה האוטומאטי בזמן שהמתנתי נאמר לי שמגיע לי זיכוי בעקבות הסדר קיכל. באותה שיחה דיברתי עם מנהלת במוקד שהסבירה לי על ההסדר ואמרה לי שאני מבין הלקוחות שמגיע להם ההחזר.
ב- 13/12 קיבלתי חשבונית בזק נוספת ובה חיוב על סך 37.50 ש"ח ללא מעמ
בשיחה עם הנציג נאמר לי שהם טעו ולא מגיע לי ההחזר
הייתכן שהם טעו? גם מענה אוטומאטי אמר לי וגם מנהלת במוקד השירות
וכמו שהחוק אומר שהמחיר על המוצר הוא הקובע גם אם בקופה הוא אמור להיות גבוה יותר, כך גם במקרה זה, החשבון בנק שלי לא לשירותם הפרטי והם יכולים לזכות ולחייב על דעת עצמם, מה גם שבטח ובטח אין לי את החשבונות להוכיח או להפריך את הטענות שלהם.
בשיחה עם נציג נאמר לי שלמרות שלא מגיע לי אקבל את הזיכוי בחשבונית הבאה.
מדוע אני צריכה להתעסק עם זה? ולבלות עם בזק בשיחות ולשמוע הסברים שונים ומשונים מנציגים שונים?
|
מעבר להחזר של 37.50 פיצוי נוסף על בזבוז הזמן והאנרגיה שנאלצתי להשקיע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
זיכוי |
פתרון: |
|
|
|