פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט בוצעה ע"י שחה עם נציג בזק במטרה להתנתק משירות האינטרנט. הוצעה לי חבילה הכוללת ספק ותשתית ב100 ש"ח, בשיחה עורבה נציגה של בזק בינלאומי אשר הציעה לי שירותי ספק ב39 שקלים, ובבזק הוצעו לי 59 שקלים. יחד סכום כולל של 100 ש"ח. בתוספת ביטוח 110 שקלים בחודש. היות ואני מוכרת עם בעיות החברה, שאלתי מפורשות לפחות ארבע פעמים האם הדיל כולל הכל, וזהו התשלום היחיד שאבצע לשתי החברות בחודש. נאמר לי שוב ושוב שכן, העלאת המהירות ל5 מגה ותשלום של 110 שקלים בחודש. כך לפי הדיל שהוצע לי הנמוך בכ30 שקלים מהדיל הקודם החלטתי להישאר עם בזק. כעבור חודשיים אני מבחינה בשני חיובים, האחד לבזק ע"ס 111 ש"ח והשני לבזקבינלאומי של 39 ש"ח. סה"כ 150 שקלים בחודש. לא רק שזה סכום גבוהה מששילמתי בעבר, כך שאין שום סיבה לדבוק בבזק, זהו אינו הסכום שהובטח לי ועליו שאלתי ווידאתי כמה פעמים. כמו כן, נשלח לי מכתב על ביצוע העסקה לאחר כמה ימים המציין את הדיל המפורש. כאשר חזרה אלי נציגת שירות לקוחות בשם דנה, היא גמגמה ולא הצליחה להבין במה מדובר מעבר לכך שהיא מצטערת אבל היא לא יודעת מה הובטח לי ואולי תוכל להוריד במחיר. זוהי חוצפה שאין כדוגמתה! מה זאת אומרת מה הובטח לך! אין שום סיבה שאשלם יותר ממה שנאמר לי, ולא רק זה, אין שום סיבה שתחזור אלי נציגת שירות ובמקום להתנצל תאמר שהיא לא יודעת מהו הדיל אותו קיבלתי. אני דורשת באופן מיידי ובהול, להחזיר לי את שהחברה חייבת לי. ולנתק אותי מבזק אחת ולתמיד.
כספי סוג הנזק :
פיצוי מיידי לכרטיס האשראי וניתוק מיידי מהחברה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה