פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום התחברתי לבזק לפני כחודש מהיום הראשון האינטרנט לא זרם כפי שנאמר לנו או כפי שאני משלם ומצפה לקבל. "ניסינו" להתלונן ולדבר ולשוחח ושיקשיבו אבל ניתקו.
לפני שבועיים יצרנו איתם קשר עם שירות לקוחות ותמיכה טכנית לאחר שעתיים של שיחה הגענו אל מנהל כלשהו במחלקה כלשהי השיחה התנתקה ומאז אף אחד לא חזר לא התענין ולא טיפל בבעיה אותה הצגנו ולא קיבלנו פתרון.
היום 15 לדצמבר יצרנו איתם קשר שוב עם בזק בשעה 11:58 במהלך השיחה עברנו במספר לא קטן של נציגים איתם חזרנו לא פעם ולא פעמיים על הפרטים האישיים .. נציג אחד אפילו התחצף וצעק עלינו וכשנידרש לשמו ענה ששמו מאיר מתמיכה ב"ש וניתק את הטלפון .. חזרנו שוב אל הטלפונים וכך חוזר משלוחה לשלוחה ... חווינו שרות ברמה הכי מגעילה שאפשר לקבל ... בסופו של דבר היום נגמר בכך שבשעה 14:20 נאמר לנו שאם אנו רוצים להיתנתק אנו ניצתרך לשלם כנס .... משך התקופה בה עבדנו עם בזק לא קיבלנו שרות הוגן .. כאשר רצינו להתלונן לא קיבלנו מענה והפנו אותנו מטלפון לטלפון ..אנו סטודנטים משכירים דירה וכל היום עובדים .. בוזבז לנו זמן יקר והרבה עצבים ....
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה