פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחה להשתתף בתשלום קנס יציאה מוקדמת להוט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2011 עברנו (טלפון ותשתית אינטרנט, 077-5502512) מהוט לבזק. נציג המכירות של בזק (שמעון) הבטיח כי בזק תישא ב-220 ש"ח מתשלום קנס יציאה מוקדמת על התנתקות מתשתית אינטרנט של הוט. ב-25/10 שלחתי לבזק בפקס את החשבונית של הוט עם החיוב בגין ההתנתקות, ולאחר שטענו שלא הגיע, שלחנו עוד מספר פעמים. בכל פעם בררנו אח"כ אם הגיע (המתנה של 10-15 דקות לנציג שירות). הטענה הבאה שלהם היתה שלא כתוב שמדובר בקנס. הוט אכן מכנים זאת "החזר הטבת הצטרפות". לאחר כחודש יזמה אתי קשר נציגת בזק (לובנה), שלחתי את החשבונית בדוא"ל (20/11). מאז לא קרה דבר.אשמח לשלוח את החשבונית אליכם, לא מצאתי אופציה של צירוף קובץ. תודה רבה. רותי
מילוי ההבטחה של בזק בהקדם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
שיחה +זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה