אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלת בזק
הנדון: קו בזק שאינו עובד כבר למעלה מחודש וחצי תוך סירוב עיקש של בזק לטפל ולתקן את הקו
שלום רב
ב 9/11 פנינו לבזק. לאחר הגשם הראשון הקו שלנו הפסיק לעבוד. מאז ועד היום לסירוגין, הוא לא עובד/עובד, וכאשר הוא כן עובד, בלתי אפשרי להשתמש בו מחמת רשרושים עזים ובלתי פוסקים.
צלצלנו פעמים רבות לבזק. דברנו עם הרבה פקידים וטכנאים. נאמר לנו שהתקלה תתוקן אך דבר לא קרה. הקו הזה משמש את משפחתי, את העסק שלי ואת מזכירות כליל- אשתי היא מזכירת כליל. בלית ברירה אנו נאלצים להשתמש בטלפונים סלולאריים אך כמובן ממשיכים את התשלום עבור הקו של בזק שאינו פועל.
לצערי הרב, אי אפשר בכליל להשתמש בחברה אחרת מלבד בזק. השרות שבזק נותן הוא בלתי נסבל ולחייב אותנו מבלי לתת את השרות אינו ראוי ואינו תקין.
אני מבקש ראשית לקבל החזר על כל התקופה בה אנו לא משתמשים בקו בצורה מתקבלת על הדעת ושנית, לבוא מידית לתקן את הקו.
אני יודע שבכליל יש קווים נוספים לא תקינים. האחראי על התיקונים בנהרייה אמר לאחד התושבים שבזק "וויתרה" על כליל
|
|
|
|
|