|
|
|
|
|
|
קניית טאבלט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חנות בזק- אבן גבירול 106 תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/12 רכשתי מחנות בזק טאבלט במבצע לאחר ששדרגתי את חבילת אינטרנט שברשותי .. לאחר התנסות קלה במוצר החלטתי שמוצר לא בשבלי ואני שמה דגש לא נרשמתי גם לאתר לצורך עדכנת ביטוח למכשיר .. החלטתי להחזיר את המוצר לבזק בתאריך 18/12 שם נהנהתי בשלילה שאין באפשרותי להחזיר את מוצר מאחר ונעשה בשימוש,,( אני שואלת כיצדד עליי לדעת אם המוצר תואם את דרשתי מבלי להתנסות בו?) יש כאן סתירה בין מה שכתוב בקבלה של קניית מוצר הלקוח יכול להחזיר את מוצר תוך 14 יום עקב אי התאמה שכן אני רואה את עצמי
עומדת בתנאי .. לאחר ויכווח קל אם נציג בעמדת החנות הוא הפנה אותי לחברת
ניופאן מספקת את מכשרי טאבלט לבזק וטען שאחריות נופלת על ניופאן לצורך
החזרת מוצר .. לאחר בדיקה מעקיפה עם ניופאן : טענתם שאחריות חלה על בזק לביטול מוצר .. אני נזרקת מאחד לשני מבלי לדעת איפה דברים עומדים איני מוכן להתקע עם מוצר בהתחייבות ל3 שנים לבזק שאיני מרוצה כלל בבקשה עצה !!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|