פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום שלא בהסכם והמשך גבייה לאחר הבהרה נושא התלונה:
בר ערן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחה עם נציגת בזק B144 הסכמתי לפרסם בתנאי שבפרטי האשראי לא משתמשים , הפרטים משמשים אך ורק כי אלו החוקים שבהם ניתן לתת פרסום ולאחר שבועיים ייצרו איתי קשר האם להמשיך את הפרסום או לא .
כמובן שלא יצרו איתי קשר ואני לתומי באמת חשבתי שחברה רצינית כמו בזק לא ייגבו ממני תשלום .
לאחר כחודשיים ראיתי שגובים ממני כסף ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות וביקשתי הבהרה והסברתי גם שהנציגה שלחה לי מייל ובו רשום כך "אצור עמך קשר בהמשך כמו שסיכמנו
ועד אז שיהיה לך יום טוב והמשך שבוע נפלא!".
לאחר פנייתי הובהר לי כי ייצרכו להוציא את פלט שיחות הטלפון ולהאזין להם , שמחתי מאוד עד שהתברר שלשיחות מקשיבים נציגים של בזק בלבד ולי אין את הזכות הזו .
לאחר השיחה וללא הפתעה הובהר לי כי אין סיבה להחזר הכסף על הפרסום ורק מיום פנייתי אקבל את כספי מיום הבקשה להתנתקות .
גם היום כשבדקתי את מצב החשבון שלי הופתעתי כי עדיין ממשיכים לחייב אות י.
עזרתכם הרבה תודה רבה ערן בר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה