פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים על חבילת תקשורת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני עובדת בחברת HP והוצעה לנו הטבה. בנדל עם תשתית בזק ואינטרנט של בזק בינלאומי. הצטרפתי לחבילה ביולי 2010 כשהיו ברשותי שני קוי טלפון. הבנדל שוייך לקו הלא נכון למרות שהדגשתי עשרות פעמים לאיזה קו צריך לשייך את החבילה. אחרי מס' חודשים כשגיליתי את הטעות ביקשתי לשנות ולשייך את החבילה לקו הנכון ללא הצלחה. את השירות קיבלתי אבל החיובים היו שגויים . לאחר מס' חודשים עם סיום החבילה, ניתקתי את הקו אליו שוייכה החבילה ומאז, הבלאגאן חוגג. הקבצים עברו בין שתי החברות אבל לא על הקו הנכון אלא על הקו שנותק. ב-25.9.2011 הצלחתי להעביר את המסר והחבילה שוייכה לקו הנכון אחרי שנה וחודשיים !!! מאז אני חוייבתי וזוכיתי וחוייבתי שוב חיובים לא נכונים כשבכל שיחה החיובים והזיכויים מקבלים הסברים שונים. אף נציג לא באמת מבין במה מדובר או יודע להתמודד עם המצב הסבוך.בשלב מסויים כשנמאס לי מהחיובים האקראיים שכל אחת מהחברות ממציאה, ביטלתי את הוראת הקבע לחיוב בכרטיס האשראי וביקשתי שיישלחו אלי חשבונות בדואר - הם לא הגיעו.וכמובן ששוב הייתי צריכה להתקשר. קיבלתי זיכויים אבל אלה לא נרשמו אצל בזק וכמובן שהמצב הגיע לניתוק הקו ולקבלת מכתב תביעה מעו"ד של בזק. שילמתי את החשבונות (שהם כאמור כפולים). אני לא מצליחה לצאת מהסבך אליו נקלעתי אתם . כתבתי מספר מכתבים ושלחתי, המצאתי הוכחות - כלום. אני דורשת ומבטיחים לי שיתקשרו אלי מנהלים ואף אחד לא מתקשר. מאסתי במצב הזה. אני לא ישנה בלילות מרוב תסכול ואני רוצה לתבוע את בזק בינלאומי , שהם בעצם הספק ואת בזק. אם אני, שבודקת חשבונות עד הגרוש האחרון לא מצליחה לפתור את הבעיה, שערו בנפשכם כמה כסף זורם מאזרחים תמימים לחברות אלו . בשנה וחצי האחרונות ביצעתי עשרות שיחות למוקדי שתי החברות. כל פעם בסיום שיחה מובטח לי שהבעיה נפתרה. כמובן שלא ! בכל שיחה כזו, אני נדרשת לפרט שוב ושוב את הבעיה כי כל פעם עולה נציג אחר. למשל, אפילו חוייבתי על תא קולי על קו אינטרנט....מקצועי ביותר. אודה לכם אם תעזרו לי לצאת מהסבך ותייעצו לי איך להגיש תביעה כנגד בזק בינלאומי ובזק. התנהלות בלתי מקצועית, מטרידה, לא הולמת ומכעיסה. השקעתי כספים, זמן, וסבלתי ואני עדיין סובלת מעוגמת נפש.
למרות ששילמתי כספים שאני בכלל לא חייבת לבזק לקבל תביעה מעו"ד ? לאן הגענו ?
אני בת 58 ובדרך כלל אשה רגועה. הגעתי למצב שאני מוכנה להלחם עד חורמה כי מה שקורה לא מקובל שיקרה לא לי ובודאי שלא לאחרים. ואת זה אני מתכוונת לוודא.
תודה מראש.
כל האמור ברשימה שלכם סוג הנזק :
בדיקת חיובים מיולי 2010 וקבלת זיכויי בהתאם. הייתי מעוניינת להיפגש עם נציג פנים אל פנים ולא נציג טלפוניי כי ברור לי שהם לא יפתרו את הבעיה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה