פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהאינטרנט< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 18:10 התקשרתי ל -199 על מנת לבקש להתנתק מחיבור האינטרנט של בזק,לאחר המתנה של 10 דקות ענתה לי נציגת שירות בשם קטי,היא שאלה אותי למה אני רוצה להתנתק והסברתי שעברתי לטריפל של הוט,היא שאלה אם כבר התחברתי להוט והשבתי בחיוב,באותו רגע היא אמרה תמתין ושמה אותי על המתנה,לאחר המתנה ארוכה התייאשתי וניתקתי לאחר שהבנתי שככל הנראה אין סיכוי לקבל שירות.דרך אגב לבזק לא צריכה להיות בעייה לבדוק כמה זמן המתנתי על הקו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה