פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת חוב לטיפול עורך דין בחברת בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מנחם בגין כתובת:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
להלן פירוט הבעיה:
המקרה המדובר מתייחס להתנהלות מול מול חברת בזק כדיירת בדירה שכורה. בתחילת ספטמבר 2010 ביקשתי להצטרף לשירותי באנדל (תשתית וספק) של בזק (תשתית) ובזק בינלאומי (ספק). מאחר והקו המדובר של חברת בזק הינו בבעלות בעל הדירה היה עליי לקבל את אישורו לשימוש בקו וכמובן לשלם על החבילה בעצמי. וכך עשיתי: בעל הדירה הועלה על הקו בשיחת ועידה ונתן את אישורו. השתמשתי בקו כל עוד התגוררתי בדירה.
בסיום חוזה השכירות, בבואי לסיים את ההתקשרות עם בזק ולסגור מולם את החשבון, שוב הועלה בעל הדירה על הקו לשיחת ועידה ונציגת השירות של בזק (מחלקת קשרי לקוחות בתאריך ה- 17 לאוגוסט 2011) אישרה כי ניתן לנתק את הקו ואישרה כי אין כל חוב עומד מול החברה (שעלול להתגלגל לבעל הדירה אחרי שאעזוב). לפני כשבוע, יצר איתי קשר בעל הדירה והפנה את תשומת ליבי כי ישנו חוב מתקופת מגוריי בדירה. החוב הינו בטיפול עורכי דין של חברת בזק ועומד בפני פתיחת תיק בהוצאה לפועל. יש לציין, שבחברת בזק לאחר שחוב עובר לטיפול העו"ד, קשה מאוד לקבל הסבר על מהות החוב מאחר ו"אין ביכולתם אפילו לקבל תשלום עבורו, אלא רק מול העו"ד המטפל" לאחר ניסיונות לקבל פירוט על החוב המדובר, הובהר כי החוב מורכב משני חלקים: חשבונית לתשלום (מתאריך ה-20 לאוגוסט 2011) עבור פיצול הקו הקל וחבילת האינטרנט על סך 90 וכמה שקלים, ומרכיב נוסף על אי החזרת המודם של בזק גם הוא על סך 90 וכמה שח.
חשוב לציין את הדברים הבאים:
1. בעת החיבור שלי לחבילת האינטרנט, בזק טענו כי המודם שייך לבעל הקו ועליי להשתמש בו על מנת להתחבר (היה עליי לבקש מהדיירת הקודמת להחזירו על מנת שאוכל להתחבר).
2. עדכנתי את מחלקת קשרי לקוחות על עניין המודם והיא שבה ובדקה את העניין ואישרה שאני יכולה להשאיר את המודם בדירה לשימוש הדיירים הנכנסים.
3. בבדיקה לגבי יתרת חובות (במעמד בעל הדירה) נציגת מחלקת קשרי לקוחות טענה כי אין חובות נוספים וכי החשבון יכול להסגר.
בשיחת בירור מול בזק בתאריך ה- 4 לינואר הצלחתי לקבל פירוט על מהות החוב ואף העבירו אותי למחלקת הגבייה של בזק שם שוחחתי עם נציגה אשר גוללתי בפניה את סיפור על כך שנציגת קשרי הלקוחות אישרה כי אין חובות נוספים, וכי אין צורך להחזיר את המודם ושהתקשרותי מול בזק הסתיימה. על כן, אשמח לשלם את החוב ולהחזיר את המודם אך אינני מוכנה לשלם את הכפלת החוב מול עורכי הדין מאחר ומוקד בזק הוא זה שהנחה אותי באופן שגוי כיצד לפעול.
נציגת מחלקת הגבייה, הבטיחה להעביר את פנייתי למנהלת מחלקת הגבייה שתעמוד איתי בקשר בימים הקרובים.
מאחר ועבר שבוע מאז פנייתי לבזק, פניתי אליהם שוב היום לבירור היכן עומד העניין. בשיחה עם נציג מוקד 199, ביקשתי לעבור למחלקת הגבייה ולשוחח עמם ישירות. הנציג ניסה לבקש מהם לקבל את שיחתי אך ללא הצלחה מאחר והחוב "נמצא כבר בטיפול עורך הדין". הוא שיגר את פנייתי לאגף טיפול חובות בטיפול עורך דין, האגף המטפל בלקוחות בגביית עורך דין, והוסיף כי הגורם המקשר יחזור אליי טלפונית.
ניסיתי לשוחח עם משרד עורכי הדין, על מנת שיקפיאו תהליכים מול בעל הדירה כל עוד העניין בבירור, אך ללא הצלחה.
מיותר לציין כי לא נעשתה שום פנייה טלפונית או אחרת, אליי או אל בעל הדירה לפני ההעברה לטיפול עורך הדין.
כתבתי תלונה למועצה לצרכנות, האם יש משהו נוסף שאוכל לעשות?
כספי סוג הנזק :
לשלם את החוב המקורי ולבטל את הכפלת החוב עקב מעבר טיפול לעורך דין פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה