פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קו טלפון שבועיים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
החל מיום 6/01/2012 אין קו טלפון של בזק. מה12/01/2012 אין גם אינטרנט.
כל שיחה ופניה למוקד 166 המוקדן לא מכיר את הבעיה, צריך להסביר מחדש מה קרה. כאשר כבר קובעים "טכנאי" או מועד לתיקון בעיה, מזיזים לך את השירות כל פעם, עוד יום, עוד יומיים, תתאזר בסבלנות, "יש מקרים גרועים יותר" ושלל תירוצים מבישים אחרים.
בנוסף משקרים במצח נחושה, דרשתי לדבר עם מנהל, נאמר כי כדי לדבר עם מנהל יש להשאיר טלפון והוא יחזור אליי. 4 דרישות "הועברו" לשיחה עם מנהל, באופן מפתיע אין קול ואין עונה. אומרים שיעבירו פניה, מתקשר אחרי 5 שעות שהמנהל לא חזר, אומרים לי, לא כתוב שאתה רוצה לדבר עם מנהל.
ככה מתנהלת חברת טלפונים ב2012 במדינה מפותחת?
דורשים פתרון, היום!!! רצוי לציין שהשכונה אינה שכונה מה"יקרות" ונוצר רושם עז שאם היה מדובר באחת מהשכונות היוקרתיות הבעיה הייתה נפתרת מזמן.
עלבון סוג הנזק :
תיקון הקו מייד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה