פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קו טלפון ואינטרנט החל מ ה06/01/2012 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
למעלה מ16 יום אין קו טלפון ואין אינטרנט.
התקשרתי למוקד 166 אין ספור פעמים, ניהלתי שיחות עם אין ספור טלפניות, ובכל פעם מסבנים אותי מחדש.
פעם אומרים נשלח טכנאי והוא לא מגיע, פעם אומרים יש תקלת תשתית, פעם אומרים יגיע טכנאי, פעם אומרים טכנאי לא עובד בגשם.
בנוסף ביקשתי שיחה עם מנהל. הטלפניות אומרות שהנוהל הוא להעביר תלונה והמנהל יחזור תוך 24 שעות, 5 פעמים הובטחה לי שיחה עם מנהל, אבל אף אחד לא חזר אליי. כולל פעמיים רק היום, שאמרו המנהל בארוחת צהריים הוא יחזור אליך, או אני מיד מבררת וחוזרת אליך, וכמובן אין קול ואין עונה.
פשוט משקרים במצח נחושה, נתקלתי בהרבה נותני שירות, אבל בשקרנים כמו חברת בזק לא נתקלתי, אולי עדיף שאני אתנתק עכשיו ולא אחכה שיתקנו את התקלה בחודשי האביב כשהגשם יגמר? או כשתפסיקו לשקר? לפחות בהוט לא משקרים.
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
חבל שהמתלונן לא רשם את הפרט החשוב ביותר על מנת לבדוק את תלונתו וזה מספר הטלפון עליו מתלונן .
רשם פעמיים את הסלולארי אל לא את הקו
תגובה:
נא להשלים את הפרטים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה