פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייתי המרובות בשל חיובים והוספת שירותים ללא אישורי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פניתי כבר מס' פעמים בנוגע לכך שנציגים מוסיפים לי שירותים ללא אישורי, שוחחתי פעמים רבות עם נציגים וכל פעם מקרה זה חוזר. לפני מס' חודשים שוחחתי עם מנהלת פניות הציבור דבי שהבטיחה שתציין במערכת הודעה שלא יהיה ניתן להוסיף אותי לשום שירות ללא אישור בכתב. מיותר לציין שדבר זה לא נעשה ונציג צירף אותי לשידרוג מהירות גלישה מ2.5 מגה ל10 מגה. פניתי לשירות לקוחות וביקשתי מיידית לבטל את השדרוג והעברתי את פניית לטיפול אמון הציבור. בסיום הטיפול קיבלתי מכתב התנצלות מדבי מנהלת פניות הציבור שציינה במכתב שדבר זה לא יחזור. למחרת קיבלתי חשבונית וראיתי שחוייבתי ב70 ש"ח עקב השדרוג!!!!! לא ייתכן שאפנה מס' פעמים וכל פעם יחזרו על אותה טעות, השירות של חברת בזק פשוט מזעזע, שפניתי לשירות לקוחות הבטיח לי נציג בשם רועי שדבי תחזור אליי עד השעה 18:00 וכמובן שגם זה לא קרה.
בשל כך, אני אפנה לתביעות קטנות
עוגמת נפש, בזבוז זמן, זלזול סוג הנזק :
זיכוי מיידי ואם ניתן לפרסם בתקשורת את כל עוגמת הנפש שהם גורמים לצרכנים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה