פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לחברי תשתית הלאומית של חברת בזק נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
מאת: עבד רעד מהעיר קלנסואה
הנדון: תלונה על אי מתן שירות בסיסי כראוי
מזה כחמישה חודשים ממתין לחיבור לתשתית של בזק כאזרח מן השורה השנייה, בכל פעם אני מקבל תשובה "חכה עדיין אין אישור", לא ברור לי מי אמור לתת אישור והאם אני כאזרח אמור לקבל תשובה כזאת ולאורך זמן , יש לציין שאני סטודנט וכל הלימודים שלי נפגעים מזה שעדיין אין אישור , אבקש בזאת לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי .כולי תקווה שאקבל בהקדם מענה חיובי ולא אצטרך לערב אחרים בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מידי לתשתית בזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
פנייה כפולה - נשלחה אותה פנייה מס- 71617 תגובה:
פנייה כפולה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה