פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע ומחפיר בשירות לקוחות הטלפוני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
א. למרות שעניין ההקפצה במחיר לאחר תום ההתחייבות לכאורה
"סודר" ע"י לשכת דובר בזק מסתבר כי אין זה כך. טרם בוצע זיכוי מלא כפי שהובטח עוד בחודש 12/2005 ואף חויבתי פעם נוספת בתשלום בגין חודש ינואר. "יד ימין לא יודעת מעשי יד שמאל". מחייבים על אותו גורם שזיכו!!!
ב. בין מועד ההתחברות החדשה דרך הטלפון עד למועד החיבור בפועל חלפו 4 ימים וזאת למרות שהובטח חיבור תוך 24 שעות לכל היותר, וגם זאת לאחר כעשרה פניות טלפוניות למוקדנים שונים המשאירים אותך לעיתים גם חצי שעה כדי לומר לך שאין להם תשובה או כדי להעביר אותך לתמיכת אינטרנט/מוקד שירות/מנהל המשמרת (ניר שהתנער מכל אחריות כמובן).
לא יאמן שחברה שמתפארת בגודלה ובשירות אותו נותנת מתעללת ככה בלקוח!!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא,פיצוי והתנצלות. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
1. הזיכוי שהובטח ללקוח בחודש דצמבר אכן ניתן בחשבון דצמבר 2005 תגובה:
2. כיוון שהלקוח לא גלש במשך שלושה ימים בזק העניקה פיצוי בדקות שיחה שיופיע בחשבון הטלפון הקרוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה