פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לרשת ולטלפון של בזק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה 24 לינואר 2012, התחברנו לרשת הטלפון והאינטרנט של בזק.
טכנאי החברה חיבר אותנו, כביכול והלך לדרכו בטענה שיש קו.
ביום רביעי לאחר שהבנו שאין לנו קו בבית, פתחנו קריאה בבזק על מנת שיפתרו את הבעיה. נאמר לנו כי הבעיה תטופל עד 48 שעות (כלומר יום שיש אחה"צ).
לאחר שצלצלתי לברר מה קורה עם הטיפול ביום חמישי אחה"צ וביום שישי החל מהשעה 11:00 למשך כל שעה, נשארנו למשך כל הסופ"ש ללא קו טלפון ואינטרנט.
זיהוי התקלה מלכתחילה ע"י הנציגים הטלפונים היה שהתקלה היא מחוץ לבית. ביום שיש הובהר לנו שהתקלה היא בתוך הבית והטכנאי שהיה בקופסה הראשית פשוט קיפל את כליו וסיים את יום העבודה
תיקון מיידי (ע"פ נוחות הצרכן) ופיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה