חיבור לרשת ולטלפון של בזק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה 24 לינואר 2012, התחברנו לרשת הטלפון והאינטרנט של בזק.
טכנאי החברה חיבר אותנו, כביכול והלך לדרכו בטענה שיש קו.
ביום רביעי לאחר שהבנו שאין לנו קו בבית, פתחנו קריאה בבזק על מנת שיפתרו את הבעיה. נאמר לנו כי הבעיה תטופל עד 48 שעות (כלומר יום שיש אחה"צ).
לאחר שצלצלתי לברר מה קורה עם הטיפול ביום חמישי אחה"צ וביום שישי החל מהשעה 11:00 למשך כל שעה, נשארנו למשך כל הסופ"ש ללא קו טלפון ואינטרנט.
זיהוי התקלה מלכתחילה ע"י הנציגים הטלפונים היה שהתקלה היא מחוץ לבית. ביום שיש הובהר לנו שהתקלה היא בתוך הבית והטכנאי שהיה בקופסה הראשית פשוט קיפל את כליו וסיים את יום העבודה
|
תיקון מיידי (ע"פ נוחות הצרכן) ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|