פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קו טלפון ואינטרנט יחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מנחם בגין 132 כתובת:
תל אביב יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כבר שבועיים שההורים שלי בלי קו טלפון ואינטרנט וככה במשך שבועיים אנחנו מתקשרים כל יום ונאמר לנו שהיום היה טכנאי אבל בגלל שיש מתח גבוהה צריך להגיע טכנאי תשתית ושעד מחר התקלה תתוקן וככה חוזר חלילה אתמול לאחר שהובטח שיגיע טכנאי תשתית וב8 בבוקר הגיע שוב טכנאי רגיל התקשרתי אני למוקד 166 ונאמר לי שעד היום בשש בערב התקלה תטופל ויגיע טכנאי תשתית וככה חיכינו כולנו ולאחר שהתקלה לאא טופלה אבא שלי התקשר למוקד הטכני והנציגה אמרה לו שעכשיו טכנאי תשיתי בשם אברהם מתקן את התקלה בארון אבא שלי יצא החוצה ולא אברהם ולא יעקב היו שם והעבירה את אבא שלי להמתנה של רבע שעה מבלי להגיד לו לאחר ההמתנה ענתה לו "אחראית" שהסבירה דבר אחר לגמרי היא אמרה לאבא שלי שהטכנאי לא היה ושאולי מחר או יום ראשון כשאבא שלי הסביר לה שהם שבועיים בלי אינטרנט וטלפון היא אמרה שזה מה יש ושאם יש לו בעיה שיפנה לפניות ציבור בזק וידבר איתם מחר וניתקה בושה וחרפה עוד לא ראיתי זילזול,שקרים וסילוף דברים ברמה כזאת
זילזול ,השפלה סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה