פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב זיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר ניוד קו הטלפון שלנומבזק לחברה אחרת, חברת בזק אמורה היתה לזכות אותנו ב-56 ש"ח. קבלנו צ'ק על שמי + שם בעלי אך לא לא יכולנו להפקידו כי אין לנו חשבון משותף. עפ"י הנחית בזק - שלחנו את הצ'ק בחזרה ב-24.7.11 (כן, לפני 7 חודשים) והיינו אמורים לקבל במקומו צ'ק על שמי. זה לא קרה. הסיפור ארוך מאד. עיקרו - בעלי נדרש לשלוח בפקס ויתור והסכמה שירשמו את הצ'ק על-שמי. במשך החודשים שעברו מאז הוא פקסס 3-4 פעמים, חיכינו חודש או יותר לצ'ק, בררנו מה קורה ובכל פעם הם טוענים שהפקס לא הגיע. אין ללקוח שום אפשרות לודא עם המדור שאמור לקבל את הפקס אם הוא הגיע , אפשר רק לצלצל 199 ולדבר עם נציג שירות שאמור לברר מה קרה. הם מנסים, אומרים לשלוח שוב וחוזר חלילה. אני לא ממש זקוקה ל-56 ש"ח הללו אבל זה עקרון. אני מרגישה מבוזה. זה סוג של התעללות באזרח הקטן! האם עלי לנסוע למשרד הראשי של בזק ולדרוש את הכסף?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שבזק יפסיקו לשקר ויזכו אותנו סופסוף!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה