פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוקף כרטיס הטלכרט מוסתר מהרוכש ובמקרים רבים לאחר הפתיחה מתגלה כקצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בני היקר משתמש בכרטיס הטלכרט של בזק ע"מ להתקשר הביתה
לכרטיס יש תוקף ולאחר מכן לא ניתן לשימוש גם אם יש יתרה של פעימות
כאשר רוכשים את הכרטיס התוקף מוסתר בין הכרטיס לדף ההסבר וסגור בצורה הרמטית כך שלא ניתן לראות את תוקף הכרטיס.
לאחר פתיחת הניילון לא ניתן להחליף את הכרטיס ולעיתים אנו מוצאים את עצמינו
עם כרטיס בעל נפח גדול ותוקף קצר דבר שלא תואם את צרכינו וגם מבזבז כסף יקר, אם היינו יודעים שהתוקף קצר היינו רוכשים כרטיס עם כמות פעימות בהתאם.
היינו שמחים לו בזק היו מציינים את התוקף בצורה הנראית לעין לפני הרכישה כמו בכל המוצרים בעלי התוקף שנמצאים בשוק
+ עוגמת נפש סוג הנזק :
לציין את תוקף הכרטיס בצורה גלויה ולא נסתרת פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה