|
|
|
|
|
|
תוקף כרטיס הטלכרט מוסתר מהרוכש ובמקרים רבים לאחר הפתיחה מתגלה כקצר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בני היקר משתמש בכרטיס הטלכרט של בזק ע"מ להתקשר הביתה
לכרטיס יש תוקף ולאחר מכן לא ניתן לשימוש גם אם יש יתרה של פעימות
כאשר רוכשים את הכרטיס התוקף מוסתר בין הכרטיס לדף ההסבר וסגור בצורה הרמטית כך שלא ניתן לראות את תוקף הכרטיס.
לאחר פתיחת הניילון לא ניתן להחליף את הכרטיס ולעיתים אנו מוצאים את עצמינו
עם כרטיס בעל נפח גדול ותוקף קצר דבר שלא תואם את צרכינו וגם מבזבז כסף יקר, אם היינו יודעים שהתוקף קצר היינו רוכשים כרטיס עם כמות פעימות בהתאם.
היינו שמחים לו בזק היו מציינים את התוקף בצורה הנראית לעין לפני הרכישה כמו בכל המוצרים בעלי התוקף שנמצאים בשוק
|
+ עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לציין את תוקף הכרטיס בצורה גלויה ולא נסתרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|