פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו הטלפון לא פעיל מאז 1/2/2012 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נותק קו הטלפון עקב בעיה טכנית. קריאות חוזרות ונשנות לא פתרו את הבעיה עד לרגע זה (21/2/2012). לפני כשעה הגיע טכנאי בפעם המי יודע כמה, ובישר לי טלפונית שבגלל החושך לא יוכל לסייע לי. תואם מועד חדש. יום חמישי. שוב אאלץ לחכות בבית.
מיותר לציין שלא הייתי יכולה לעשות שימוש בקו הטלפון להוצאת שיחות, שימוש באינטרנט, שימוש ב-VOD. שילמתי סכומי כסף רבים עבור שירותים שלא נתנו לי במהלך השבועות הללו ובעבור שיחות טלפון שנאלצתי לבצע דרך חברת הסלולר.
סיפור בהמשכים שעדיין לא נמצא לו פתרון.
אין לי מושג למי לפנות מעבר לשירות הטכני של בזק 166, או לדווח על תקלה חוזרת דרך אתר בזק.
אנא, עזרתכם דרושה.
כספי סוג הנזק :
תיקון הבעיה ופיצוי כספי נרחב עבור כל השירותים שנמנעו ונוספו עקב שימוש יתר באמצעים אחרים. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה