קו הטלפון לא פעיל מאז 1/2/2012 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נותק קו הטלפון עקב בעיה טכנית. קריאות חוזרות ונשנות לא פתרו את הבעיה עד לרגע זה (21/2/2012). לפני כשעה הגיע טכנאי בפעם המי יודע כמה, ובישר לי טלפונית שבגלל החושך לא יוכל לסייע לי. תואם מועד חדש. יום חמישי. שוב אאלץ לחכות בבית.
מיותר לציין שלא הייתי יכולה לעשות שימוש בקו הטלפון להוצאת שיחות, שימוש באינטרנט, שימוש ב-VOD. שילמתי סכומי כסף רבים עבור שירותים שלא נתנו לי במהלך השבועות הללו ובעבור שיחות טלפון שנאלצתי לבצע דרך חברת הסלולר.
סיפור בהמשכים שעדיין לא נמצא לו פתרון.
אין לי מושג למי לפנות מעבר לשירות הטכני של בזק 166, או לדווח על תקלה חוזרת דרך אתר בזק.
אנא, עזרתכם דרושה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הבעיה ופיצוי כספי נרחב עבור כל השירותים שנמנעו ונוספו עקב שימוש יתר באמצעים אחרים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|