פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העתקת קווי טלפון לעסק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 17/08/11 בקשנו להעתיק קווי טלפון 02-9938834+5 מקיבוץ ראש צורים לישוב איבי הנחל באזור ירושלים. מסתבר שיש לבזק רק אדם אחד בלבד מר יובל טל שמו, שרק הוא מחליט אם ומתיי יחברו לך את הקווים וכיוון שהנ"ל לא ממש "בא" לו עלינו אנחנו ממתינים למעלה מ 6 כן אתם קוראים נכון למעלה מ 6 חודשים שיתחשק למר יובל טל לחבר אותנו, בכל שיחה שאנשי בזק פונים אליו הוא אומר תוך שבועיים מהיום זה סנריום משאנחנו חיים איתו כל שבועיים כבר יותר מחצי שנה .
אז אני שואלת כל בזק עומד על אדם/קבלן אחד והיכן תלונות הציבור שלא מגיבים על התלונות ששולחים להם במייל? ממש בזיון וסלידה מהמערכת הזו.
כספי סוג הנזק :
סמרטוט בכיר אחד בבזק שיטפל בקבלן הסמרטוט שלהם... פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
* תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה