פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בבעיית גלישה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שידרגתי את מהירות הגלישה דרך בזק מ2.5 מגה ל 15 מגה.בתחילה הסבירו לי כי המודם שברשותי איננו תומך ב 15 מגה ועליי להחליפו בדגם אחר.החלפתי אותו עצמאית בבזקסטור אך שם אמרו כיאין צורך להחליפו וכי הוא כן תומך במהירות הנ"ל.
אחרי כמעט שבוע בה עדיין לא גלשתי במהירות שהובטחה לי הוזמן טכנאי לביתי ונאמר לי כי אין צורך להיות בבית בזמן ביקור הטכנאי ,עם זאת התקשרו אליי מהתמיכה הטכנית וביקשו שאחזור הבייתה מהעבודה כדי שהטכנאי יכנס הבייתה.הסברתי כי אין באפשרותי לעשות זאת ולכן תיאמו לי ביקור טכנאי נוסף.במקביל התעקשו כי עליי להחליף שוב את המודם אך הפעם יעשו זאת בעזרת שליח.הסברתי כי אינני רוצה נתב אלחוטי בגלל שיטת החיוב-זיכוי עליו ואמרו שאפשר גם להשאר עם מודם רגיל אך השליח הגיע בכל זאת עם נתב אלחוטי אותו החלפתי שוב עצמאית בבזק סטור!!!!
טכנאי שנקבע לביקור ב 4.3.12 ל8-10 בבוקר התקשר ב10 (לאחר שהבטיחו כי יגיע אליי מוקדם בבוקר כיוון ואני עובד כשכיר)ואמר כי הוא מגיע עוד מעט להתקנת שקע טלפון בעלות של 170 ש"ח.הסברתי לו כי קיימת בעיה בגלישה ואין צורך בשקע חדש שיבדוק זאת אך לא חזר אליי עם תשובה ולכן הייתי חייב לצאת לעבודה ב 10.30.
כשבועיים שאני מטורטר בין השירות לתמיכה ובין תיאומי טכנאים והחלפות מודמים בבזקסטור-אין ספק ששירות כזה (או נכון יותר חוסר שירות) גורם לעוגמת נפש והפסד שעות עבודה ובזבוז מוחלט של זמן עצמי.עדיין אינני נהנה מהשדרוג במהירות הגלישה שהובטחה לי ואני כבר מיואש ומבין כי אינני אקבל אותה.
תיקון ע"י טכנאי בשעות אחה"צ המאוחרות/בוקר מוקדמות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה