פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים בקו האינטרנט ורעשים בקו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת דצמבר 2011 שדרגתי את מהירות הגלישה מ- 4 מגה ל- 10 מגה.כבר בהתחלה החלו ניתוקים בקו האינטרנט ורעשים חמורים בקו.התקשרתי להתלונן
ונאמר לי שיגיע טכנאי לבדוק את מקור התקלה.מאז שדווחתי על התקלה נשלחו 5 טכנאים, האחרון שבהם בשם ציון לאחר שבדק אצלי בבית את השקעים אמר לי שצריך להחליף את התיבה למטה בבנין כיון שהיא ישנה מאוד. מאז עברו כ- 3 שבועות שבהם אני מתקשרת למוקד הטכני לפחות פעם ביום אם לא יותר, וכל פעם יש לבזק תירוץ אחר. האחרון שהחליפו כבל בתיבה, אך את התיבה הישנה עצמה לא החליפו, וכך נמשכת לה הבעייה של ניתוקי האינטרנט, וכל יום מבטיחים יגיע הטכנאי ויחליף את התיבה . כרגע הטיפול בבעייה הועבר למנהל האיזור- בתקווה שהפעם זה יטופל.הובטח לי שביומיים הקרובים יצרו עימי קשר. אשרי המאמין, קצת קשה לי להאמין שהבעייה תטופל שבכל זאת עברו כמעט 3 חודשים.
עלבון ו סוג הנזק :
רוצה שהבעייה בקו תטופל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה